| |||||||
| General Support Post problems you have when using MediaPortal, or pre installation questions in here. |
![]() |
| | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Portal Member Join Date: Dec 2005 Location: Nederland
| Ik gebruik mp rc4 naar volle tevredenheid , petje af voor de mensen die er aan werken. Heb 1 probleem alle films die ik op hd heb staan zit een plaatje bij maar die worden niet weergegeven door media portal. Ik heb ze allemaal de naam folder.jpg gegeven maar helaas mp laat ze niet zien..Alvast dank voor de hulp
__________________ TJ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Retired Team Member Join Date: Feb 2006 Location: Germany Age: 24
| ik hoop dat mijn nl voldoende is, want ik oorsprongelijk duits ben (maar in NL studer): zijn jouw filmtjes ieder in een aparte folder? omdat de bedouling van een folder.jpg is een speciefiek folder een plaatje te geven. om een file (bvb. filmx.avi) een plaatje te geven moet dit filmtje in jouw MP-Movie-databse zijn. dit is te berijken door jouw database in MP configuration --> movie te updaten. jij kunt ook in MP de contextmenu voor een specifiek film gebruiken (door F9 / F3 te drukken) en IMDB/OFDB informatie opslagen. daardoor heb je zowel een plaatje als ook verder informatie van dit specifiek filmtje... |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| dutch |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |