hallo even een vraagje ik heb enkele mkv files die haperen aan wat kan dit liggen de meeste films werken mooi plzz wie kan mij helpen
Eerste twee schuldigen: Je grafische kaart/processor die niet krachtig genoeg zijn om hoge-kwaliteitsbestanden snel genoeg te decoderen. Het typce codec dat wordt gebruikt om de bestanden weer te geven. Als je er nog niet naar gekeken hebt: http://forum.team-mediaportal.com/codecs-331/saf-v5-00-final-based-ffdshow-dxva-decoder-77591/ Dit is een soort "codec-pack" dat speciaal gemaakt is om alle bestanden correct af te spelen. Stuur een PM naar Hobord om de "unlocked" versie vast te krijgen.
hey dank u voor de reactie ik heb een intel core i7 en niviedia gforce 9600 hdmi dus daar zalk het niet aan liggen denk ik die hobord spreekt die nederlands mijn engels is dus echt vreselijk he hahaha mvg
Je processor is zeker krachtig genoeg. Over de grafische kaart durf ik mij niet helemaal uitspreken. Als het gaat om zeer hoge resolutie bestanden (full HD 1920 op 1080) met zeer hoge kwaliteit enzovoort, dan weet ik dat je bijna de allernieuwste generatie kaarten nodig hebt. Hier zijn al veel discussies over geweest op het algemene gedeelte van de website, maar ik volg dat niet altijd in detail. Als het met SAF 5.0 niet lukt, dan zal het tóch aan je grafische kaart liggen. Maar probeer eerst die SAF eens uit. Ik bedenk net dat ik misschien een post over SAF moet maken in het NDL, waar ik telkens naar kan verwijzen