HTPC Hardware en Software (1 Viewer)

MP1 MP2 Peter's HTPC DE
Leuk! Ik heb de zilvere Antec Fusion 430 alweer een jaar of 4. Maar de display en IR remote control heb ik nooit goed werkend gekregen, soms voor een paar uurtjes, maar als ik een andere remote gebruik om bv de Marantz home cinema receiver aan te zetten reageert de Antec IR daar ook op en staat er weer iets onleesbaars in het...
Leuk! Ik heb de zilvere Antec Fusion 430 alweer een jaar of 4. Maar de display en IR remote control heb ik nooit goed werkend...
Deze threath, althans sorta staat stiekem al hier ergens op het forum. Maar het is natuurlijk leuk om dat ook hier in het NL deel...
Replies
10
Views
7K
TV Vlaanderen is net als CanalDigitaal. Werkt prima via Technotrend of in mijn geval FloppyDTV, gewoon even in de wiki kijken welke kaarten ondersteund worden in Mediaportal. Ik heb zelf ook Astoncrypt kaarten. Vanwege de dual channel mogelijkheid. Succes, het lukt vast en het beeld is super. Hier draai ik op 55 inch 3D tv. Heerlijk...
TV Vlaanderen is net als CanalDigitaal. Werkt prima via Technotrend of in mijn geval FloppyDTV, gewoon even in de wiki kijken welke...
Hallo iedereen, Momenteel heb ik nog een analoge tv kaart en enkel het analoge kabel signaal maar ben aan het kijken om over te...
Replies
9
Views
4K
MP1 MP2 skipkes htpc DE
Woaw, knappe case! Helaas nogal prijzig... Is idd gemakkelijk als je enkel wat naar muziek wilt luisteren, zit ook een beetje met dat probleem en ben op zoek naar een betere oplossing. Denk dat ik me vooral daarvoor een goedkoop tablet-achtig apparaat ga aanschaffen maar ben daar nog niet uit.
Woaw, knappe case! Helaas nogal prijzig... Is idd gemakkelijk als je enkel wat naar muziek wilt luisteren, zit ook een beetje met...
Mijn Pareltje Os Systeem: Win 7 Behuizing: Moneual MonCaso 932 Platinum Moederbord: Gigabyte Ga-H67MA-UD2H CPU: i7 Intel...
Replies
6
Views
3K
Grafische kaart is PCI-e16x (op de moederbordfoto rechts) links zit een PCI-e 4x, ik weet niet of dat ook voor een Grafische kaart is, lijkt er wel op :) PCI-e (1x) zijn die 2 korte witte sleufjes, daar kun je van die expansie kaartjes insteken voor USB of SATA.. ebay staat er vol mee! Tip, je kunt ook uitbreiden met externe...
Grafische kaart is PCI-e16x (op de moederbordfoto rechts) links zit een PCI-e 4x, ik weet niet of dat ook voor een Grafische kaart...
hallo heb een klein probleempje ik heb namelijk 6 sata op mijn moederbord en die zijn in gebruik nu echter ik heb plaats voor 10...
Replies
4
Views
3K
Inmiddels heb ik bij Lijbrandt glasvezel besteld, primair voor mijn internetverbinding i.v.m. thuiswerken. Digitale TV zit er als bonus bij! Ik hou de coax als vanouds en er komt DVB-C bij. Via het forum voor MS Mediacenter vernam ik dat Lijbrandt redelijk bekend staat en ook wel wat af weet van HTPC's. Dus ik zal daar eens te rade...
Inmiddels heb ik bij Lijbrandt glasvezel besteld, primair voor mijn internetverbinding i.v.m. thuiswerken. Digitale TV zit er als...
Ik wil overstappen naar digitale tv en bij mij heb je o.a. UPC en Canal Digitaal. Volgens mij is de laatste satteliet. Hoe zit dat...
Replies
4
Views
4K
MP1 MP2 Hardware vervangen DE
Kijk voor de zekerheid is naar de mce standby tool. Er is al een beta voor windows 7. Mij heeft t met het stotteren geholpen. Er is zelfs een tabblad voor mediaportal. Heeft met energiebeheer te maken. Klinkt onwaarschijnlijk, maar mij heeft t geholpen. ;)
Kijk voor de zekerheid is naar de mce standby tool. Er is al een beta voor windows 7. Mij heeft t met het stotteren geholpen...
Ik heb momenteel problemen met evr hd livetv. Stotter in menu en stotter in minischerm. Nu begrijp ik dat dit een zware belasting...
Replies
3
Views
2K
MP1 MP2 Mijn HTPC DE
foto'tjes zouden het erg opleuken :D ik heb hier zelf de dvr-1800, zeer tevreden mee, die gaat nog wel wat jaartjes mee denk ik !
foto'tjes zouden het erg opleuken :D ik heb hier zelf de dvr-1800, zeer tevreden mee, die gaat nog wel wat jaartjes mee denk ik !
Hallo geinteresseerde(n) Momenteel ziet mijn recent samengestelde HTPC er als volgt uit: Behuizing: SilverStone Grandia GD05B...
Replies
2
Views
4K
MP1 MP2 TV Kaart Ervaringen DE
http://wiki.team-mediaportal.com/1_MEDIAPORTAL_1/11_Preparing_Your_System/01_Supported_TV_Cards ik zou hier ff kijken kan handig zijn mvg smiddie
http://wiki.team-mediaportal.com/1_MEDIAPORTAL_1/11_Preparing_Your_System/01_Supported_TV_Cards ik zou hier ff kijken kan handig...
Dag Mede-MediaPortal gebruikers, Al ruim een jaar gebruik ik nu een HTPC voor het kijken van films, series, foto's etc....maar...
Replies
2
Views
6K
MP1 MP2 Sateliet Kaart DE
Vermits ik zelf geen satelliet gebruik, kan ik je niet meteen iets aanraden. Maar !!! Er is goed nieuws.... De kaarten van Digital Everywhere komen weer in productie. Deze kaarten worden door het dev-team aangeraden. Heb zelf een DVB-C waar ik heel gelukkig mee ben. Kijk even op volgende twee links...
Vermits ik zelf geen satelliet gebruik, kan ik je niet meteen iets aanraden. Maar !!! Er is goed nieuws.... De kaarten van...
Hallo Allemaal Wat voor sateliet kaart hebben julie ingebouwd in de computer om TV beelden te kunnen zien via de schotel en het...
Replies
1
Views
3K
MP1 MP2 Draven's Htpc DE
Dat ziet er voor het geld inderdaad een mooi kastje uit!
Dat ziet er voor het geld inderdaad een mooi kastje uit!
Hallo allemaal, Altijd leuk om even je mediapctje te delen. Heb vooral veel uren in het zo budget mogelijk te maken...
Replies
1
Views
2K
MP1 MP2 Mijn Woonkamer HTPC DE
leuke set, ik zie die gamepad daar zo staan in je lijstje, en op de foto.... ik krijg zowat zin om weer MAME aan de gang te slingeren, ik heb helaas geen gamepad :( probeerde al mijn x360 controller op de pc aan de gang te krijgen....maar dat werkt niet met mijn versie...
leuke set, ik zie die gamepad daar zo staan in je lijstje, en op de foto.... ik krijg zowat zin om weer MAME aan de gang te...
Hoi allemaal. Hier mijn setup :) Behuizing: Nox-Xtreme Media Case Zwart Geheugen: PC2-6400 - 1 GBx2 - DDR2 - Corsair TWINX C4...
Replies
1
Views
3K
ok
ok
Pas een Intel NUC 6i3syh aangeschaft om een oude HP Desktop te vervangen die als HTPC achter mijn TV staat. Tijdens de installatie...
Replies
1
Views
13K
Misschien is het een beter idee om voor dergelijke "technische" vragen even m'n beste Engels uit de kast te trekken en deze vraag te posten op het Engelstalige forum. (Topic mag wat mij betreft dus verticaal geklasseerd)
Misschien is het een beter idee om voor dergelijke "technische" vragen even m'n beste Engels uit de kast te trekken en deze vraag...
Ik heb zonet de Hauppauge 34-button remote geïnstalleerd op m'n MediaPortal. Deze afstandsbediening werkt prima om alles aan te...
Replies
1
Views
2K
is dat OCZ ding niet een solid state ? enne als dat zo is, wat is de winst die je ermee maakt. 2 dingen kan ik wel verzinnen, warmte, en lawaai....maar ook performance winst ? Je server pc - wat is je overweging daarvan om xp op te draaien ? verder leuke case hoor - zal wel beetje proppen zijn met je spulltejes. of valt dat mee :D
is dat OCZ ding niet een solid state ? enne als dat zo is, wat is de winst die je ermee maakt. 2 dingen kan ik wel verzinnen...
Hier dan mijn setup: Behuizing: D-Vine MCE-303 Black Geheugen: 2x 512Mb DDR2 Harde schijf: OCZ Vertex Series SATA II 2.5"...
Replies
1
Views
3K
Hi all, I'm using already for more than 10 years Mediaportal in combination with Twinhan DVB-T receiver, watching the FTA and scrambled programs as provided in Holland by Digitenne. Unfortunately there are no drivers for this card to upgrade to Win 7 or higher so I'm still using Win-XP. Recently I bought a new HTPC together with an...
Hi all, I'm using already for more than 10 years Mediaportal in combination with Twinhan DVB-T receiver, watching the FTA and...
Hi all, I'm using already for more than 10 years Mediaportal in combination with Twinhan DVB-T receiver, watching the FTA and...
Replies
0
Views
2K
Voorlopig nog wat afwachten, maar ik wou dit toch even met jullie delen. http://www.zdnet.be/article/147600/is-mijn-tv-geschikt-voor-telenet-zonder-digibox-/
Voorlopig nog wat afwachten, maar ik wou dit toch even met jullie delen...
Voorlopig nog wat afwachten, maar ik wou dit toch even met jullie delen...
Replies
0
Views
3K
Hoi, Ik heb nu bijna 7 jaar een HTPC met een Abit Fatality Mobo, Intel E6600 Core duo 2.4 Mhz, Samsung spinpoint 500Gb HDD, 4GB DDR2, met daarop een Digitaleverywhere FloppyDTV digitale TV kaart met CI, waar dan een Alphacrypt CAM met de Ziggo smartcard in gaat. PCI kaartje voor firewire, PCI kaartje met 4x USB 3.0, recent de...
Hoi, Ik heb nu bijna 7 jaar een HTPC met een Abit Fatality Mobo, Intel E6600 Core duo 2.4 Mhz, Samsung spinpoint 500Gb HDD, 4GB...
Hoi, Ik heb nu bijna 7 jaar een HTPC met een Abit Fatality Mobo, Intel E6600 Core duo 2.4 Mhz, Samsung spinpoint 500Gb HDD, 4GB...
Replies
0
Views
5K
MP1 MP2 IR remote DE
Tip voor wie geen IR bij z'n case ingebouwd heeft: Hauppage MediacCenter AB set via MultiMediaMachines Media Center leverancier van het eerste uur! Ik heb hem recent voor 37 euro aangeschaft en hij werkt onder Win 7 zowel met MCE als Mediaportal prima. M'n volgende stap is de AB vervangen door m'n Harmony One, wat geen probleem...
Tip voor wie geen IR bij z'n case ingebouwd heeft: Hauppage MediacCenter AB set via MultiMediaMachines Media Center leverancier...
Tip voor wie geen IR bij z'n case ingebouwd heeft: Hauppage MediacCenter AB set via MultiMediaMachines Media Center leverancier...
Replies
0
Views
3K
Top Bottom