Plugins en Skins (2 Viewers)

schitterend!!! alles speelt af, alle online video's!! merci
schitterend!!! alles speelt af, alle online video's!! merci
ik heb een probleempje, de youtube plugin krijg ik dus niet werkende. hij toont wel de playlist maar wil niks afspelen. heb ik bij...
Replies
3
Views
6K
MP1 MP2 wisselen van skins DE
Jammer dat je het opgeeft, maar ik kan het best begrijpen. MediaPortal is niet de eenvoudigste media center oplossing.
Jammer dat je het opgeeft, maar ik kan het best begrijpen. MediaPortal is niet de eenvoudigste media center oplossing.
ik heb mp 1.1.2 geinstalleerd diverse plugins en extensions waaronder Avalon en streamed MP Hoe kan ik wisselen tussen deze...
Replies
9
Views
3K
Hoi allemaal, Heeft een van jullie zin om eens door de vertaling van de onlinevideos plugin te kijken? Ik heb de vertaling nu wel volledig ingevuld, maar het komt mij een beetje inspiratieloos (lijkt af en toe wel letterlijk door google translate gedaan :( ) over. Dit komt voornamelijk omdat ik mijn windows altijd op engels...
Hoi allemaal, Heeft een van jullie zin om eens door de vertaling van de onlinevideos plugin te kijken? Ik heb de vertaling...
Hoi allemaal, Heeft een van jullie zin om eens door de vertaling van de onlinevideos plugin te kijken? Ik heb de vertaling...
Replies
0
Views
2K
Bedankt voor je reactie. Dan vermoed ik dat het probleem bij de plugin ligt, onlinevideos werkt naar behoren
Bedankt voor je reactie. Dan vermoed ik dat het probleem bij de plugin ligt, onlinevideos werkt naar behoren
Hoi allemaal. Ik krijg het niet voor elkaar om bij youtube.fm ook nog maar een video aan t draaien te krijgen. heb LAV, SAF en...
Replies
2
Views
2K
MP1 MP2 TVGemist in 1.1.0 DE
Hoi Matrover, Ik snap je vraag niet helemaal. Maar ik denk dat je in dit forum: https://forum.team-mediaportal.com/onlinevideos-244/beta-version-tv-gemist-78193/ meer kans op een reaktie hebt. Groeten, Richard
Hoi Matrover, Ik snap je vraag niet helemaal. Maar ik denk dat je in dit forum...
Hee mensen, Hebben jullie ook problemen met bovenstaande?? als ik in de config op tvgemist klik dan crashed heel de config...
Replies
1
Views
3K
MP1 MP2 TV Gemist vraagje DE
Hoi allemaal, Ik heb hier een vraag neergezet over hoe ik met de nieuwe RTL-website om zal gaan. De antwoorden/opmerkingen mogen eventueel in het nederlands, als engels een bezwaar is.
Hoi allemaal, Ik heb hier een vraag neergezet over hoe ik met de nieuwe RTL-website om zal gaan. De antwoorden/opmerkingen...
Hoi allemaal, Ik heb hier een vraag neergezet over hoe ik met de nieuwe RTL-website om zal gaan. De antwoorden/opmerkingen...
Replies
0
Views
2K
Vrees dat ik showtimes niet eens ken :P
Vrees dat ik showtimes niet eens ken :P
De langverwachte versie 1.0 van StreamedMP is uit. Meer info op...
Replies
2
Views
3K
MP1 MP2 PureVisionHD 3.7 DE
Ik heb gistern deze skin geinstalleerd en moet zeggen, zeer gelikt allemaal. Ook de "ondersteuning" voor vele plugins. Deze staan standaard al in de skin op enable en ik wist niet dat er zoveel games e.d. waren. Nu wil ik deze ook allemaal actief maken. Maar ik krijg ze niet aan de gang. Bijv: webbrowser 0.5 geeft een error...
Ik heb gistern deze skin geinstalleerd en moet zeggen, zeer gelikt allemaal. Ook de "ondersteuning" voor vele plugins. Deze staan...
Ik heb gistern deze skin geinstalleerd en moet zeggen, zeer gelikt allemaal. Ook de "ondersteuning" voor vele plugins. Deze staan...
Replies
0
Views
3K
Kleine moeite
Kleine moeite
Beste forummers, ik ben sinds kort begonnen met Mediaportal. Ik ben beslist een newbie doch het lukt me aardig om de zaak te...
Replies
5
Views
2K
MP1 MP2 Nederlanse Movie Database (1 Viewer) DE
Inderdaad. Ik ook maar imdb+ installeren. Ghehehe.
Inderdaad. Ik ook maar imdb+ installeren. Ghehehe.
Is er een Nederlandse Movie Database inplaats van engelstalige IMBd ? Groets
Replies
3
Views
16K
MP1 MP2 my films DE
Ik ga er van uit dat je de subs via MediaPortal laat afspelen en dat ze niet bvb door ffdshow worden afgespeeld. Hoe weet je wel van de twee ? Via FFDSHOW kan enkel als je SAF geinstalleerd hebt en die hebt verteld dat de subs via ffdshow moeten, bovendien moet je de subs via MP afgezet hebben. Kijk nu eens op de wiki naar Videos -...
Ik ga er van uit dat je de subs via MediaPortal laat afspelen en dat ze niet bvb door ffdshow worden afgespeeld. Hoe weet je wel...
is het mogelijk met my films de info af te halen van bijvoorbeeld moviemeter zoja hoe doe je dit dan mvg
Replies
3
Views
2K
MP1 MP2 mpNZB DE
Zijn er ook Nederlanders die deze plugin gebruiken icm Newzbin? Deze plugin zorgt ervoor dat je vanuit mediaportal bestanden kan downloaden met een download programma welke op de achtergrond draait. Echt heel tof concept. Ik wil graag voorgeprogrameerde searches en feeds toevoegen maar kom niet helemaal uit de syntax (heb al wel de...
Zijn er ook Nederlanders die deze plugin gebruiken icm Newzbin? Deze plugin zorgt ervoor dat je vanuit mediaportal bestanden kan...
Zijn er ook Nederlanders die deze plugin gebruiken icm Newzbin? Deze plugin zorgt ervoor dat je vanuit mediaportal bestanden kan...
Replies
0
Views
2K
MP1 MP2 mp installer DE
het is gelukt, het komt er gewoon op neer dat last fm moet draaien voordat je mp opstart. dus nu heb ik geregeld dat last fm opstart bij het opstarten van de pc. wel een schitterende plugin op gebied van muziek, alle nummers die spelen worden getoond met fanart van de artiest. grtjs en bedankt voor de snelle reactie!! :thx::thx::thx:
het is gelukt, het komt er gewoon op neer dat last fm moet draaien voordat je mp opstart. dus nu heb ik geregeld dat last fm...
mpinstaller wil niet openen, en als hij dan wel opent wil hij de online list niet downloaden. ik snap er niks meer van maar ik ben...
Replies
7
Views
3K
Inderdaad, zover was ik ook :) Het ging mij meer om de trigger, want zelf kijk ik nooit naar die site...
Inderdaad, zover was ik ook :) Het ging mij meer om de trigger, want zelf kijk ik nooit naar die site...
Deze website ligt plat op het moment. Kan iemand mij even waarschuwen als ie het weer doet?
Replies
2
Views
2K
MP1 MP2 Earthcam DE
Volgens mij heb je hier je antwoord.
Volgens mij heb je hier je antwoord.
Beste mensen, eerst was er een plug in van eartcam, waar je diverse steden kon bekijken en mp, maar ik kan deze nergens meer...
Replies
3
Views
2K
MP1 MP2 cultura tv DE
met proxies heb ik helaas niet zo heel veel ervaring, maar ik zal hier en daar wel eens wat rondvragen...
met proxies heb ik helaas niet zo heel veel ervaring, maar ik zal hier en daar wel eens wat rondvragen...
Hoe kan ik cultura tv in mijn online video lijst krijgen? Groeten Ruud
Replies
3
Views
2K
Hi doskabouter, ik zie net dat consumenten24 helemaal niet meer bestaat.. Ik keek het eerder regelmatig, en maakte ook met regelmatig gebruik van de uitzending gemist optie.. Maar de zender is er in het kader van bezuinigingen mee opgehouden.. Kassa is ook wel terug te kijken via uitzending gemist.. Deze site kan dus verwijderd worden!
Hi doskabouter, ik zie net dat consumenten24 helemaal niet meer bestaat.. Ik keek het eerder regelmatig, en maakte ook met...
Hoi allemaal, Consumenten24 gemist is er mee opgehouden, de url die ik eerst gebruikte word nu geredirect naar kassa.vara.nl Ik...
Replies
1
Views
2K
Top Bottom