home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Installatie en Configuratie
Client kan geen verbinding maken met TV server
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
Message
<blockquote data-quote="Sten3ik" data-source="post: 938949" data-attributes="member: 133964"><p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>ik gebruik al lange tijd SageTV, maar dat bedrijf bestaat niet meer dus ik ben MP maar eens gaan bekijken.</p><p>Ik heb tv server geinstalleerd op een dedicated server met Windows 7 en MP op mijn HTPC, allemaal met de default instellingen.</p><p> </p><p>Nu kan de client geen verbinding maken met de server. Ik heb geprobeerd om een andere poort te gebruiken, heb de firewalls op beide machines uitgezet en heb geprobeerd om de tv server's IP adres in te voeren ipv computernaam bij de client, maar het maakt allemaal geen verschil.</p><p> </p><p>Er werd mij gevraagd om logs te posten, maar ik weet niet waar ik deze kan vinden. Ik zie ze niet in de MP folder.</p><p>Kan iemand helpen? </p><p> </p><p>Danny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sten3ik, post: 938949, member: 133964"] Hallo allemaal, ik gebruik al lange tijd SageTV, maar dat bedrijf bestaat niet meer dus ik ben MP maar eens gaan bekijken. Ik heb tv server geinstalleerd op een dedicated server met Windows 7 en MP op mijn HTPC, allemaal met de default instellingen. Nu kan de client geen verbinding maken met de server. Ik heb geprobeerd om een andere poort te gebruiken, heb de firewalls op beide machines uitgezet en heb geprobeerd om de tv server's IP adres in te voeren ipv computernaam bij de client, maar het maakt allemaal geen verschil. Er werd mij gevraagd om logs te posten, maar ik weet niet waar ik deze kan vinden. Ik zie ze niet in de MP folder. Kan iemand helpen? Danny [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Installatie en Configuratie
Client kan geen verbinding maken met TV server
Contact us
RSS
Top
Bottom