home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
MediaPortal Forums Francais
MediaPortal 1 - Support
Support d'installation et de configuration
Comment Configurer Tnt
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="ferry__corsten" data-source="post: 452346"><p>Pour commencer voici mon materiel : </p><p>Cm : asus K8V-XE</p><p>proc : AMD Sempron 2600+</p><p>Memoire : Corsair Value 512 Mo DDR-SDRAM PC3200</p><p>Cgraph : asus gforce 256mo</p><p>carte tv : asus my cinema 7131 dual</p><p>version mediaportal : 2.3 rc1</p><p></p><p>Voici mon probleme : je n'arrive pa a configurer les chaine tnt sur mediaportal...sur troyes les riceys</p><p></p><p>Voici ce que j'ai déjà fait :</p><p>mit a jour driver de la carte tv</p><p>modifier les chaine sur dvbt.xml : </p><p> <country name="France - Troyes - Les Riceys" offset="166"></p><p> <carrier frequency="482000" bandwidth="8" /> </p><p> <carrier frequency="594000" bandwidth="8" /> </p><p> <carrier frequency="514000" bandwidth="8" /> </p><p> <carrier frequency="506000" bandwidth="8" /> </p><p> <carrier frequency="530000" bandwidth="8" /> </p><p> </country></p><p></p><p>resultat : rien ne se passe mediaportal ne trouve pas les chaine</p><p>alor votre avis ? Des idées?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ferry__corsten, post: 452346"] Pour commencer voici mon materiel : Cm : asus K8V-XE proc : AMD Sempron 2600+ Memoire : Corsair Value 512 Mo DDR-SDRAM PC3200 Cgraph : asus gforce 256mo carte tv : asus my cinema 7131 dual version mediaportal : 2.3 rc1 Voici mon probleme : je n'arrive pa a configurer les chaine tnt sur mediaportal...sur troyes les riceys Voici ce que j'ai déjà fait : mit a jour driver de la carte tv modifier les chaine sur dvbt.xml : <country name="France - Troyes - Les Riceys" offset="166"> <carrier frequency="482000" bandwidth="8" /> <carrier frequency="594000" bandwidth="8" /> <carrier frequency="514000" bandwidth="8" /> <carrier frequency="506000" bandwidth="8" /> <carrier frequency="530000" bandwidth="8" /> </country> resultat : rien ne se passe mediaportal ne trouve pas les chaine alor votre avis ? Des idées? [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
MediaPortal Forums Francais
MediaPortal 1 - Support
Support d'installation et de configuration
Comment Configurer Tnt
Contact us
RSS
Bottom