home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
MediaPortal 1
MediaPortal 1 Plugins
Danish TV & Radio logos
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="msj33" data-source="post: 629249" data-attributes="member: 16747"><p><strong>Re: Danish TV & Radio logos v 1.0.5</strong></p><p></p><p>Hej Mpedersen.</p><p></p><p>Ja, En "mapper" ville være smart, da antallet af navnevariationer på landsplan kan være ret mange.</p><p></p><p>Af selveste digitale DVB-C udbydere er der vel kun tale om 2 store spillere herhjemme - Yousee(TDC) & Stofa.</p><p></p><p>Jeg formoder at deres navngivning af kanaler på landsplan er ensartet - Men ville være rat hvis andre kan bekræfte dette?</p><p></p><p>For hvis navngivningen kun skal laves i 2 versioner, er det forholdvis nemt at lave og vedligholde.</p><p></p><p>Men hvis vi snakker om mange forskellige navne pr. kanal, så er sagen straks en anden og noget mere kompliceret.</p><p></p><p>For dem der kører analogt TV - vil navngivning ske manuelt(indtil denne feature kommer: <a href="http://mantis.team-mediaportal.com/view.php?id=2188" target="_blank">http://mantis.team-mediaportal.com/view.php?id=2188</a>)</p><p></p><p>Målsætningen for mit vedkommende, er at gøre MP lettere at konfigurere fra bunden - I dag er der alt for mange manuelle tilpasninger/løsninger.</p><p></p><p>Og hvis jeg kender MP Teamet ret, så har vi ikke set den sidste reinstallation af MP - Og så kan vi starte helt forfra igen:-S</p><p></p><p>Her er et udtræk fra Yousee Århus - DVB-C</p><p></p><p>Det ser desværre helt skidt ud - Yousee sender kun de først 6 tegn af navnet. (Andre der kan bekræfte dette?)</p><p></p><p>Derudover er der flere med mellemrumsforskel:</p><p></p><p>Følgende mangler logo, udfra en stadard logopakke installation. (Navnene er de eksakte som Yousee udsender)</p><p>DR1</p><p>DR2</p><p>DR1syn</p><p>DR Ram</p><p>TV 2Øj</p><p>2Film</p><p>2News</p><p>3Puls</p><p>Kanal4</p><p>Kanal5</p><p>Tinget</p><p>2Sport</p><p>EuroSp</p><p>EuSp 2</p><p>Canal9</p><p>Zulu</p><p>Update</p><p>BBC W</p><p>BBC E</p><p>TV4</p><p>TV 5</p><p>Nickel</p><p>NatGeo</p><p>Disc</p><p>Discov</p><p>Animal</p><p>Cartoo</p><p>Disney</p><p>DisnXD</p><p>Charli</p><p>Voice</p><p>NDR</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="msj33, post: 629249, member: 16747"] [b]Re: Danish TV & Radio logos v 1.0.5[/b] Hej Mpedersen. Ja, En "mapper" ville være smart, da antallet af navnevariationer på landsplan kan være ret mange. Af selveste digitale DVB-C udbydere er der vel kun tale om 2 store spillere herhjemme - Yousee(TDC) & Stofa. Jeg formoder at deres navngivning af kanaler på landsplan er ensartet - Men ville være rat hvis andre kan bekræfte dette? For hvis navngivningen kun skal laves i 2 versioner, er det forholdvis nemt at lave og vedligholde. Men hvis vi snakker om mange forskellige navne pr. kanal, så er sagen straks en anden og noget mere kompliceret. For dem der kører analogt TV - vil navngivning ske manuelt(indtil denne feature kommer: [url]http://mantis.team-mediaportal.com/view.php?id=2188[/url]) Målsætningen for mit vedkommende, er at gøre MP lettere at konfigurere fra bunden - I dag er der alt for mange manuelle tilpasninger/løsninger. Og hvis jeg kender MP Teamet ret, så har vi ikke set den sidste reinstallation af MP - Og så kan vi starte helt forfra igen:-S Her er et udtræk fra Yousee Århus - DVB-C Det ser desværre helt skidt ud - Yousee sender kun de først 6 tegn af navnet. (Andre der kan bekræfte dette?) Derudover er der flere med mellemrumsforskel: Følgende mangler logo, udfra en stadard logopakke installation. (Navnene er de eksakte som Yousee udsender) DR1 DR2 DR1syn DR Ram TV 2Øj 2Film 2News 3Puls Kanal4 Kanal5 Tinget 2Sport EuroSp EuSp 2 Canal9 Zulu Update BBC W BBC E TV4 TV 5 Nickel NatGeo Disc Discov Animal Cartoo Disney DisnXD Charli Voice NDR [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
MediaPortal 1
MediaPortal 1 Plugins
Danish TV & Radio logos
Contact us
RSS
Bottom