Defillement photos

Discussion in 'Parcourir ses Photos' started by rvpro, July 9, 2006.

1. rvpro

rvpro Guest

Ratings:
    +0 / 0
    Bonjour

Je n'arrive pas à faire défiler les photos en manuel. En mode diaporama pas de problème mais si je veut regarder mes photos en les faisant défiler une par une à l'aide de la télécommande, aucune des touches de celle-ci me le permet. Quand je clicque sur la 1ère elle apparait bien à l'écran mais je suis obligé de revenir dans le répertoire et en choisir une autre. J'ai pensé à un problème de paramétrage de ma telco mais je ne trouve pas la soluce.
    il me semble qu'avec la version 1.3 de MP j'y arrivait sans problème

MP 2.0 RC2
    Telco Hauppauge (livré avec Nova-t)

Il n'y a rien dans le wiki pour apprendre à programmer sa telco ?

Merci

2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. rvpro

rvpro Guest

Ratings:
    +0 / 0
    Aucune idée ??

4. Scubefr

Scubefr Portal Pro

Occupation:
    Electricity shop ( bulb, and electric stuff)
    Ratings:
    +4 / 0
    Home Country:
    France France
    désolé, j'ai lu ton message et je me suis dit il faut que je verifie, et j'y ai plus pensé... je vais essayer de tester pour voir...

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!