Filmotech Compatible Avec Myfilms ?

Discussion in 'Mes Films' started by Hibiki, July 27, 2007.

1. Hibiki

Hibiki Guest

Ratings:
    +0 / 0
    Voilà, une petite question toute bête...

J'utilise Filmotech (gratuiciel disponible chez Clubic par exemple) pour saisir ma base de données de films (DVD et consors). Il est capable de générer des fichiers XML des collections tout comme AMC (Ant Movie Catalog).

La question simple est : Filmotech est-il compatible avec le plugin MyFilms ? ou du moins avec son fichier XML [​IMG]

Merci [​IMG]

2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. FWSMulder

FWSMulder New Member

Occupation:
    Student/Accountant
    Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    France France
    Personnellement, j'en ai aucune idée (j'ai pas utilisé AntMovie longtemps et je connaissais pas Folmotech).
    Mais un test tout bête peut répondre à ta question (enfin je pense).
    Télécharge AntMovie, et essaye d'ouvrir ta base de donnée XML. Si AntMovie l'ouvre sans problèmes, c'est que le format est compatible...
    Donc pour ce que tu voudras en faire derrière, ça devrait fonctionner : pas de raison, si AntMovie le lit nickel, y'a comptabilité, donc pour MyFilms, c'est pareil.
    Enjoy !! [​IMG]

4. zebons

zebons Portal Pro

Ratings:
    +114 / 0
    <div class='quotetop'>CITATION(Hibiki @ 27 Jul 2007, 11:21 ) <{POST_SNAPBACK}></div>
    Peux tu m'envoyer un exemple de xml généré ?

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!