Gids via Ziggo Kabel of internet? (1 Viewer)

Gioooow78

Portal Member
May 14, 2011
13
0
45
Home Country
Netherlands Netherlands
Hallo everybody!

Na úren stoeien en speuren op het net kom ik er nog steeds niet uit... Ik wil "gewoon" de gids kunnen gebruiken in Mediaportal. Op die manier kan ik namelijk windows mediacenter op non actief zetten en verder gaan met Mediaportal ;-)


Wat heb ik? :

Dell i7 met windows 7
Hauppauge HVR 930C (usb tv kaart)
Ziggo analoge kabel tv. (Ontvangt wel gecodeerde digitale signalen)

Ik kom er niet uit waar te starten... maar ik vroeg me af:
Windows mediacenter haalt zelf de/een gids op die meer dan voldoende is voor mij.

Is het niet mogelijk mediaportal de gegevens van de windows mediacenter gids te laten gebruiken?
Of heeft iemand gewoon een heel simpele oplossing die ik overal over het hoofd heb gezien.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp:D.

G.v.Haaren
 

Gioooow78

Portal Member
May 14, 2011
13
0
45
Home Country
Netherlands Netherlands
hmm.. ja ok... dat is precies de pagina welke ik al tig keer heb gelezen en waar ik geen wijs uit kom :-p

Ik bedoel...wat moet ik downloaden, wat dien ik aan te passen en belangrijker ... Hoe?

Ik ben een techneutje maar deze computertaal gaat me nog echt even een stapje te ver :-(
 

Gioooow78

Portal Member
May 14, 2011
13
0
45
Home Country
Netherlands Netherlands
Dát lijkt op een hele goed oplossing!!! :) Ik duik er vanavond even in!
 

denhaag

New Member
September 7, 2011
2
0
52
en gelukt ?

, want ik zit ook te denken om over te stappen, maar een goed werkende EPG is wel noodzakelijk !

die link lijkt dood te zijn overigens !
 

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
50
Brussels
Home Country
Belgium Belgium
Pascal, ik heb je post even gecopieerd en sticky gemaakt. Je kan hem waarschijnlijk nog editeren als je dat wenst. Lijkt me zeer handige info voor first-time visitors !

:D
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom