Hauppauge PVR-350 IR ontvangt ook Philips afstandsbediening (1 Viewer)

StijnS

Portal Member
December 12, 2009
20
0
Limburg, Belgium
Home Country
Belgium Belgium
Ik heb zonet de Hauppauge 34-button remote geïnstalleerd op m'n MediaPortal.
Deze afstandsbediening werkt prima om alles aan te sturen. Echter werkt de (RC5) afstandsbediening van m'n Philips TV (SBC RP 520) ook gedeeltelijk op MediaPortal.
Is het mogelijk om dit uit te schakelen? Het rare is dat de TV niet reageert op de afstandsbediening van Hauppauge. Ik denk dus dat ergens een instelling verstopt zit om het adres in te stellen ofzo?

Ik heb ook al geprobeerd om in de MediaPortal configuration de afstandsbediening opnieuw aan te leren. Maar als ik hiermee bezig ben crasht het programma. (In dit programma is een fout opgetreden, wilt u het verzenden naar Microsoft blablabla...)

Alvast bedankt,

Stijn

StijnS

Portal Member
December 12, 2009
20
0
Limburg, Belgium
Home Country
Belgium Belgium
Misschien is het een beter idee om voor dergelijke "technische" vragen even m'n beste Engels uit de kast te trekken en deze vraag te posten op het Engelstalige forum. (Topic mag wat mij betreft dus verticaal geklasseerd)

Users who are viewing this thread

Similar threads

ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat werkte voor mij prima. Het kan natuurlijk zijn dat er bij jouw nog andere kastjes tussen zitten die het eea lastiger maken...
ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat...
is er een mogelijkheid om je eigen zoeklijst in mediaportal te plaatsen voor dvb-c ik heb hier namelijk glasvezel en alle...
Replies
1
Views
2K
ok
ok
Pas een Intel NUC 6i3syh aangeschaft om een oude HP Desktop te vervangen die als HTPC achter mijn TV staat. Tijdens de installatie...
Replies
1
Views
9K
Hi DBE, dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk. Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle HD-kanalen werken. Bijvoorbeeld, Disney XD HD doet het gewoonweg niet (melding over 'Timeshift' of iets dergelijks); zo zijn er nog enkele HD-kanalen met een 'Timeshift'-probleem. Is dit uniek voor mijn...
Hi DBE, dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk. Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle...
LS, recent heb ik in mijn PC een Digital Devices CT2 met AlphaCrypt CAM CI+ geplaatst; dit werkt in het algemeen goed. Het zoeken...
Replies
2
Views
2K
ik denk niet firedtv een afwijking heeft, maar dat Ziggo weer eens een wijziging heeft doorgevoerd, normale settop boxen compenseren dat automatisch. Vandaar ook die global tuninglist :) want werd er gek van dat er opeens als je F1 wilde kijken Sport1 pleitos was :)
ik denk niet firedtv een afwijking heeft, maar dat Ziggo weer eens een wijziging heeft doorgevoerd, normale settop boxen...
Zins het combineren van ziggo met upc heb ik problemen met een aantal zenders. Het gaat om SBS6, SBS9, NET5 en ook FOX dacht ik...
Replies
4
Views
2K
Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer dan een jaar duren voordat mediaportal 2 meer te bieden heeft dan 1.11. Mediaportal 1.11 met een goede skin, zoals StreamedMP, en je bent voor een lange periode weer toekomstproof.
Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer...
Ik draai nog 1.7 op mijn Win 7 HTPC, vanwege tijd (en motivatie) gebrek geen upgrades uitgevoerd omdat de ervaring leert er altijd...
Replies
2
Views
4K
Top Bottom