Manque Son Sur La Lecture Dvd

Discussion in 'Regarder / Editer des Vidéos' started by bilo1000, February 16, 2008.

1. bilo1000

bilo1000 Portal Member

Occupation:
    Responsable info.
    Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    France France
    Bonjour à tous ,
    Et oui , encore un probleme avec MP :) ... un de plus LOL .

Je vous explique donc mon souci :
    Lorsque je mets un DVD (ORIGINAL , je ne parle pas de copie , mais bien de dvds achetés dans le commerce) , la lecture se lance très bien sous mp , mais le son ne sort pas en stéréo ....
    L'image se joue bien , par contre mon ampli ne semble pas recevoir de signal stéréo ...
    Si je change la piste et que je choisis une piste DTS ou DD5.1 , mon ampli recoit bien le signal et le son arrive comme par magie .
    Si je rebascule sur une piste stéréo , ... rien nada , nib , qeutchi , woualou , bullshit , zero , le néant ...

Auriez vous une petite idée de ce qui peut me poser ce probleme ?

Merci par avance ...

2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. framug

framug Portal Pro

Occupation:
    software engineer
    Ratings:
    +252 / 2
    Home Country:
    France France
    Un problème de codecs peut-être ?

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!