mc2xml programmagids (1 Viewer)

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
50
Brussels
Home Country
Belgium Belgium
Hoe het gesteld is met de MP grabbers voor Nederlandse zenders weet ik niet goed. Maar zowel Humo als teveblad hebben maanden geleden in hun programmagids gepost dat het illegaal is om hun data te scrapen. Na een aantal omwegen en experimenten met diverse externe programma's, werd er een zeer goed alternatief voorgesteld: https://forum.team-mediaportal.com/electronic-program-guide-67/epg-guide-belgium-dutch-14592/

Hier kunnen we dit eindelijk in het Nederlands verder bespreken :)
 

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hoe het gesteld is met de MP grabbers voor Nederlandse zenders weet ik niet goed. Maar zowel Humo als teveblad hebben maanden geleden in hun programmagids gepost dat het illegaal is om hun data te scrapen. Na een aantal omwegen en experimenten met diverse externe programma's, werd er een zeer goed alternatief voorgesteld: https://forum.team-mediaportal.com/electronic-program-guide-67/epg-guide-belgium-dutch-14592/

    Hier kunnen we dit eindelijk in het Nederlands verder bespreken :)

    Ik had laatst de tvgids.nl geupdate, hij werkt weer met alle daar verkrijgbare zenders.

    Ik gebruik hem zelf al zolang als ik mediaportal heb (sep 2009), en ben er redelijk tevreden over. hij zit er wel eens naast.

    Als ik de tijd vind, moet ik eens uitzoeken welke de beste gids heeft (misschien die van upc?)
     

    Furetto

    Moderator - Dutch Forums
    April 11, 2005
    664
    61
    50
    Brussels
    Home Country
    Belgium Belgium
    Groot probleem met mc2xml wat mij betreft is dat ze voor de Nederlandse zenders maar een paar dagen hebben, of hadden. En dat bvb in het geval van een verlengd weekend, de EPG voor jullie 3 nationale zenders leeg bleef. NU moet ik toegeven dat ik niet zo vaak naar Nederland kijk, maar ik had het toch graag opgelost.
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom