Mes premiers tests (1 Viewer)

P

patbeneth

Guest
Ca y est !!! Après avoir configurer MP afin de trouver les meilleurs réglages, je me suis lancé: j'ai installer mon pc dans mon salon.

Résultat: c'est d'enfer ! Je partage même ma sortie vidéo avec la télé de ma chambre grace à un système de transmission d'images sans fil.

Reste 2 points à régler:

- l'enregistrement TV hardware (MPEG2 puisque ma carte le permet)
- l'affichage de la TVpendant l'enregistrement (eh oui, j'ai une PCTV stéréo qui n'est pas complètement supportée par MP .... pas encore !)

Vivement la prochaine version de MP !!

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

OP Similar threads Forum Replies Date
ajs [News] MediaPortal 1.26 Pre-Release ready for testing! News and Announcements 0
M 1.25.0 Tv Server Configuration Italian Dvb-t2 test channel preview error Television (MyTV frontend and TV-Server) 8
ajs [News] MediaPortal 1.25 Pre-Release ready for testing! News and Announcements 0
high attachment test Testforum 0
azzuro [News] MediaPortal 1.24 Pre-Release ready for testing! News and Announcements 0
HTPCSourcer [Finished] Nereus: Test results #1 MediaPortal 2 196
ajs [solved] MP1.23 Temporary Bugfixes - Test General Support 8
morpheus_xx Test builds of MP2.3 WiP, x64, Nereus and more... MediaPortal 2 44
ajs [News] MediaPortal 1.23 Pre-Release ready for testing! News and Announcements 6
O [News] MediaPortal 1.22 Pre-Release ready for testing! News and Announcements 2
E [solved] No Live TV in MP2.2 Client - Can TEST Successfully in "MediaPortal 2 TV Configuration" utility General 8
morpheus_xx General Testing TVE 3.5 Sat>IP support (MP2 only) TV Engine 47
O [News] MediaPortal 1.21 Pre-Release ready for testing! News and Announcements 6
D [solved] Initital testing with second client - cannot play recorded TV General 33
O Core Testing of the new TsWriter.ax TV Engine 77
ge2301 MP 2.2 Release - Testing Archive 86
high [News] MediaPortal 1.20 Pre-Release ready for testing! News and Announcements 10
Top Bottom