mp installer (1 Viewer)

jupiler2

Portal Member
December 2, 2010
13
0
Belgium Belgium
mpinstaller wil niet openen, en als hij dan wel opent wil hij de online list niet downloaden. ik snap er niks meer van maar ik ben dan ook een noob op gebied van MP
help!!!!:confused::(:confused:

jupiler2

Portal Member
December 2, 2010
13
0
Belgium Belgium
ik heb hier de logs van mp maar moet ik nu al die tekst doorsturen want een bijlage lukt blijkbaar niet?

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
47
Brussels
Belgium Belgium
Zo van buiten denk ik dat Streamed MP bedoeld is voor 1.1 of later.
Intussen is 1.1.2 uit als laatste stabiele versie (mediaportal-1121-released), en bestaat er een (in mijn ogen vrij stabiele) beta-versie van 1.2.

Ik zou zeggen: upgraden naar 1.1.2 ! Het is al lang geleden dat ik nog een 1.0 draaide, en ik herinner mij wel dat er een aantal issues waren met de Extension Installer. Ik kan niet met zekerheid stellen dat dit de oorzaak is van jouw probleem. Maar upgraden is de boodschap van de dag !

jupiler2

Portal Member
December 2, 2010
13
0
Belgium Belgium
bijna alles in orde gekregen, ik heb dus een volledige nieuwe versie geïnstalleerd van mp en de streamedmp werkt perfect. schitterend trouwens. één probleempje: ik heb een acc bij last.fm, en die krijg ik niet in mijn menu van streamedmp. hij staat in de plugins en alles is ingeschakeld maar toch krijg ik hem niet in het menu.

raar??

evt voorstellen?

philip:D:D

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
47
Brussels
Belgium Belgium
Ik ben niet helemaal zeker wat je probeert te doen...

Je Last.FM account moet je instellen via de configuratie. Dat gebeurt in de AudioScrobbler plugin. Eerste keer vul je je naam in, je gaat er uit. Als je er dan opnieuw in gaat, dan verschijnt je account info.

Daarna kan je de Last.fm Radio activeren (ben niet zeker dat je eerst de account moet instellen, gebruik dit eigenlijk niet). Ik houd die in Plugins ipv Home, maar je experimenteert maar wat. Binnen MP vond ik die dan terug onder de plugins. Ik zit hier op het werk dus de handshake mislukt. Maar ik kan wel in de plugin.

Waar loopt het bij jou mis ?

jupiler2

Portal Member
December 2, 2010
13
0
Belgium Belgium
het is gelukt, het komt er gewoon op neer dat last fm moet draaien voordat je mp opstart. dus nu heb ik geregeld dat last fm opstart bij het opstarten van de pc.
wel een schitterende plugin op gebied van muziek, alle nummers die spelen worden getoond met fanart van de artiest.

grtjs en bedankt voor de snelle reactie!!
:D:D:D

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

OP Similar threads Forum Replies Date
toricred x64 Bit Installer for 2.2.3 General 2
F Problems with new install of MP2 Newcomers Forum 3
C Can't install any extensions - DLL error Installation, configuration support 19
joecrow 1.25.0 5031: Error on Install. Bugreports 24
P [solved] MP2 new install, 2 x hdhomerun tuners, client on same PC unable to view TV & recordings Newcomers Forum 8
M MediaPortal2 TV Config Error on Install (0x80004005) General 7
ajs [fixed] 5022: Improving the MPE Installer, providing nicer GUI :) MediaPortal 1 42
Rob Hexenmeister Dependency error on install v2.3.2.0 OnlineVideos 28
ajs [fixed] 5015: Improving the MP1 installer, providing nicer GUI :) MediaPortal 1 138
N No TV or EPG on fresh install General 0
D [solved] Changed username in Win10, now TV Server config crashes on fresh install Installation, configuration support 1
T MediaPortal Extensions Manager Fehlermeldung bei Installation einer Erweiterung Installationsprobleme? 1
doskabouter [Question] Optional installation of subcomponents in MPE1 Developer Discussions 1
D Unable to install 1.22 on Win 10 Newcomers Forum 9
D I just installed MP 1.23. Which version of Schedules Direct should I use, where do I obtain it from Newcomers Forum 6
J Server vs Client Install General 5
G Newb trying MP2, trouble with guide data General 5
G MP1 TV Server "failed to upgrade the database" using MS Sql Server Installation, configuration support 3
geotwticher [solved] Fatal Error 0x80070643 during MP2 installation General 7
B 'Successful' install of MP2.2.2 on W8.1 - but can't connect to sql db General 1
badboyxx MP installation aborts with an error Installation, configuration support 2
cbr954rr [solved] No sound after clean install? General 24
Kelsen New installation steps Installation, configuration support 4
M A little help with new install pls Installation, configuration support 3
H TV startet nicht nach install von MP1.23pre Installationsprobleme? 2