Neue Rubrik ?

Discussion in 'Page- und Forumsfeedback' started by Leknes, October 26, 2006.

  1. Leknes

    Leknes Portal Member

    Joined:
    October 16, 2006
    Messages:
    49
    Likes Received:
    1
    Ratings:
    +1 / 0
    Ich finde die Themengliederung etwas zu kompakt. Da nicht nur ich
    ein Problem mit den Kanaleinstellungen habe, würde ich es sehr begrüßen,
    wenn eine gesonderte Rubrik sich nur um die "Settings" kümmern würde.
    Dort könnten dann Tips zur Erstellung oder das Austauschen von Senderlisten
    für Kabel / Sat / Terestrisch erfolgen. Mir ist klar das es diverse Satelieten gibt und das die Kabelnetze nicht alle gleich sind, es hält sich aber doch in Grenzen.
    Ich erinnere mich noch an meine DVB2000-Zeit, da war ich immer über aktuelle Listen
    froh. Evtl. ist es ja sogar möglich ein Programm für die bearbeitung von Senderlisten zu entwickeln.
    Wenn das alles aus technischen oder organisatorischen Gründen nicht möglich ist, schade.
    Was meint Ihr ?

    Schöne Grüße
    Leknes


     
  2. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  3. Fragone

    Fragone Portal Pro

    Joined:
    August 3, 2006
    Messages:
    56
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Finde deine Idee an und für sich nicht schlecht. Obwohl hier nicht sooo viel los ist dass man die Übersicht verlieren kann ist so eine Teilung sinnvoll.
     
Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

    The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

    In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

             

  • Support MediaPortal!

    The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

    Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!