Nickske00´s grabber (1 Viewer)

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
50
Brussels
Home Country
Belgium Belgium
Oorspronkelijke discussie werd hier gevoerd: https://forum.team-mediaportal.com/submit-epg-grabbers-tuningdetails-296/new-grabber-belgium-77485/

Ik ben zoals gezegd al geruime tijd mc2xml aan het gebruiken. En in combinatie met ForTheRecord eigenlijk erg tevreden van. Grootste minpunt vind ik dat die geen epg geeft voor Canvas+/Ketnet+ en Eén+ (hier valt bijna nooit iets te melden, maar kom...)

En dus ben ik wel benieuwd of Nickske00 zijn grabber deze zenders wel heeft ? Is het met jouw grabber mogelijk om Ketnet/Canvas als één zender te beschouwen ipv twee, zoals het geval was met de Humo en de teveblad grabbers ?

Ben op dit ogenblik niet echt warm om grote aanpassingen aan mijn systeem uit te voeren wegens te drukke avonden. Daarom ga ik trouwens de RC1 installatie op mijn hoofdsysteem nog even uitstellen.
 

Nickske00

Moderator - Dutch Forums
  • Premium Supporter
  • November 10, 2009
    28
    3
    Sint-Katelijne-Waver
    Home Country
    Belgium Belgium
    Jep, de grabber ziet deze gewoon als een kanaal. Dit omdat ik op mijn systeem het kanaal Ketnet/Canvas genoemd heb. Voor die plus kanalen moet je eens kijken of tv.be deze aanbied (ik zit momenteel op school), indien ja, dan voeg ik deze toe aan de database en is de data vanaf morgen gewoon beschikbaar. Natuurlijk moeten we dan wel onze xml file van mediaportal ook updaten :p

    Ik heb het na gekeken en tv.be bied voor deze zenders ook gewoon een epg aan. Ik voeg deze vanavond/morgenmiddag toe aan de database en dan plaats ik een nieuw xml bestand online waar de zenders mee inzitten :)
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom