После установки 1.16 перестало воспроизводиться любое видео (1 Viewer)

Users who are viewing this thread

Similar threads

AW: Öfters Dialogbox "Mediaportal muss beendet werden" Kann den Fehler auch bei mir bestätigen. Ein Neustart alle 2-3 Tage spätestens und alles ist OK, läuft MP jedoch mehrere Tage durch und geht nur in Standby über Nacht kommt auch bei mir diese Meldung irgendwann...ob es eine Verbindung mit der Anzahl an Aufnahmen gibt habe ich...
AW: Öfters Dialogbox "Mediaportal muss beendet werden" Kann den Fehler auch bei mir bestätigen. Ein Neustart alle 2-3 Tage...
MediaPortal Version: 1.1.3 MediaPortal Skin: Standard Blue Windows Version: Windows XP SP 3 CPU Type: AMD Athlon 64 X2 5600ü+...
Replies
10
Views
2K
Hallo! Problem gelöst! (MP Software Cleanup und neuinstallation!) :thx:
Hallo! Problem gelöst! (MP Software Cleanup und neuinstallation!) :thx:
Hallo Forum! Hatte sein einer Woche die RC4 am laufen aber bis auf ein paar "Hänger" beim umschalten von DVB-T auf DVB-S und...
Replies
1
Views
1K
MediaPortal Version: Mediaportal SVN 25332 (applies also for 1.1.0 RC1!!!) MediaPortal Skin: amped (happens also with blue3) Windows Version: Windows XP SP3 + all additional patches and hotfixes needed CPU Type: AMD Athlon XP 2600+ HDD: Seagate Memory: 786 DDR Motherboard: Unknown Video Card: Nvidia FX 5200 Video Card Driver...
MediaPortal Version: Mediaportal SVN 25332 (applies also for 1.1.0 RC1!!!) MediaPortal Skin: amped (happens also with blue3)...
MediaPortal Version: Mediaportal SVN 25332 (applies also for 1.1.0 RC1!!!) MediaPortal Skin: amped (happens also with blue3)...
Replies
0
Views
1K
I have the latest tv server + latest media portal. been having problems and now ive got a bit further. but so far i can manually record from tv-server and watch the recorded show. however in media portal the tv will not start? it just freezes for 20seconds then doesnt turn on. any ideaS? Ive attached the mediaportal...
I have the latest tv server + latest media portal. been having problems and now ive got a bit further. but so far i can...
I have the latest tv server + latest media portal. been having problems and now ive got a bit further. but so far i can...
Replies
0
Views
989
Top Bottom