home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
MediaPortal Forums Francais
MediaPortal 1 - Support
Support Materiel
Carte TV
Question, FireDtv-s CI est-ce que ça marche ?
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="oguex" data-source="post: 430812"><p>A jean-Max, </p><p></p><p>J'ai lu sur le wiki l'information suivante :</p><p></p><p>Cartes supportés nativement par MP (encodage en materiel)</p><p>Nom Type Chipset Interface Live TV enregistrement TV Timeshift Radio </p><p>AVerTV DVB-T 771 DVB-T PCI oui ? ? </p><p>AverMedia 1500MCE HW PCI oui ? ? ? </p><p>Dvico Fusion HDTV DVB-T PCI oui ? ? ? </p><p>Dvico Fusion HDTV Lite DVB-T Thomson 7579 PCI oui ? ? ? </p><p>Dvico Fusion HDTV USB2 (3.0Beta2 drivers) DVB-T Thomson 7579 USB oui ? ? ? </p><p>Dvico Fusion HDTV WDM DVB-T ? oui ? ? ? </p><p>FireDTV © DVB-C FireWire oui Oui Oui ? </p><p><span style="color: blue"><strong>FireDTV (S) DVB-S FireWire oui oui oui ? </strong></span>FireDTV (T) DVB-T FireWire oui oui oui ? </p><p></p><p>Cela veut-il dire que l'appareil firedtv-s CI est entièrement compatible avec mediaportal et que je peux utiliser ma carte TPS au moyen d'un cam approprié ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oguex, post: 430812"] A jean-Max, J'ai lu sur le wiki l'information suivante : Cartes supportés nativement par MP (encodage en materiel) Nom Type Chipset Interface Live TV enregistrement TV Timeshift Radio AVerTV DVB-T 771 DVB-T PCI oui ? ? AverMedia 1500MCE HW PCI oui ? ? ? Dvico Fusion HDTV DVB-T PCI oui ? ? ? Dvico Fusion HDTV Lite DVB-T Thomson 7579 PCI oui ? ? ? Dvico Fusion HDTV USB2 (3.0Beta2 drivers) DVB-T Thomson 7579 USB oui ? ? ? Dvico Fusion HDTV WDM DVB-T ? oui ? ? ? FireDTV © DVB-C FireWire oui Oui Oui ? [color=blue][b]FireDTV (S) DVB-S FireWire oui oui oui ? [/b][/color]FireDTV (T) DVB-T FireWire oui oui oui ? Cela veut-il dire que l'appareil firedtv-s CI est entièrement compatible avec mediaportal et que je peux utiliser ma carte TPS au moyen d'un cam approprié ? [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
MediaPortal Forums Francais
MediaPortal 1 - Support
Support Materiel
Carte TV
Question, FireDtv-s CI est-ce que ça marche ?
Contact us
RSS
Bottom