RTL XL (2 Viewers)

Where should the new RTL XL videos fit?

  • A new entry in the site-list (RTL XL) with all sections (A-Z..RTL XL Exclusief)

    Votes: 6 54.5%
  • Only the A-Z and Gemist under TVGemist/RTL

    Votes: 2 18.2%
  • All sections (A-Z..RTL XL Exclusief) under TVGemist/RTL

    Votes: 3 27.3%

  • Total voters
    11
  • Poll closed .

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    The website of rtl-gemist now has quite a lot of new sections/videos, and I think it is more than what logically fits under "TV Gemist", so I want to know how to fit in this new functionality.

    See also RTL start met nieuw vod-platform op Rtlxl.nl | Pro | Tweakers.net Nieuws

    This is also why videos aren't playable right now.

    Any insights/opinions are greatly appreciated.
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    31
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik heb op Only the A-Z and Gemist under TVGemist/RTL gestemd.
    En dat de RTL Exclusief spul in een aparte categorie komt, omdat dat niet bij Gemist hoort.. Dat is het mooiste denk ik!
    Of je doet Uitzendinggemist, RTL en SBS apart en niet meer in TVGemist.
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    A-Z en gemist onder tvgemist, en dan ook nog het hele spul onder een aparte site, dat lijkt me een beetje dubbelop, niet? Ook code-technisch wordt dat een redelijk paracetamol-stukje...
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    31
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Nee, zo niet. Gewoon alles wat bij TV Gemist hoort bij TV gemist en de rest onder een aparte website. Niks dubbelop. Alleen gesplitst
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Dat wordt dan toch wel lastig, a-z en gemist zitten (op de website in ieder geval) in dezelfde lijst als de rest.
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    31
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Dat wordt dan toch wel lastig, a-z en gemist zitten (op de website in ieder geval) in dezelfde lijst als de rest.
    Ja, maar a-z hoort toch ook bij Gemist. Dat moet dus gewoon bij TVGemist onder.
    Voor alle overige zut, films, series, nieuws en xl exclusief maak je gewoon een aparte website.

    Maar ik denk toch dat het beter is dat TVGemist helemaal wordt opgesplitst in aparte websites voor RTL, uitzendinggemist en SBS enzo
    Dus weg met de TVGemist plugin! :D Is ook makkelijker te onderhouden voor jou als het apart is, want je hebt wel eens gezegd dat het heel lastig is met zoveel verschillende in 1 plugin.
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    ;)
    Ja, maar a-z hoort toch ook bij Gemist. Dat moet dus gewoon bij TVGemist onder.
    Voor alle overige zut, films, series, nieuws en xl exclusief maak je gewoon een aparte website.

    Maar ik denk toch dat het beter is dat TVGemist helemaal wordt opgesplitst in aparte websites voor RTL, uitzendinggemist en SBS enzo
    Dus weg met de TVGemist plugin! :D Is ook makkelijker te onderhouden voor jou als het apart is, want je hebt wel eens gezegd dat het heel lastig is met zoveel verschillende in 1 plugin.

    Kijk, vooral dat laatste, daar heb ik wat aan!
    Als de rest van de gebruikers hier ook mee eens zijn (of in ieder geval niet al te hard klagen ;) ) dan is dat voor mij in ieder geval de meest makkelijke (en logische) oplossing.
     

    Richardd

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 16, 2009
    53
    1
    Reusel
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik ben nog steeds een enthousiast gebruiker van TVGemist en zou er geen enkel probleem mee hebben wanneer elk onderdeel apart in OnlineVideos komt.
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    31
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    ;)
    Ja, maar a-z hoort toch ook bij Gemist. Dat moet dus gewoon bij TVGemist onder.
    Voor alle overige zut, films, series, nieuws en xl exclusief maak je gewoon een aparte website.

    Maar ik denk toch dat het beter is dat TVGemist helemaal wordt opgesplitst in aparte websites voor RTL, uitzendinggemist en SBS enzo
    Dus weg met de TVGemist plugin! :D Is ook makkelijker te onderhouden voor jou als het apart is, want je hebt wel eens gezegd dat het heel lastig is met zoveel verschillende in 1 plugin.

    Kijk, vooral dat laatste, daar heb ik wat aan!
    Als de rest van de gebruikers hier ook mee eens zijn (of in ieder geval niet al te hard klagen ;) ) dan is dat voor mij in ieder geval de meest makkelijke (en logische) oplossing.
    Jij bent de baas, ga maar aan de slag!
    Bedankt enzo :D
     

    No-body

    Portal Member
    December 26, 2007
    24
    0
    Ja lijkt mij ook prima om de TVgemist onderdelen gewoon op te splitsen. Je kunt ze zelf toch makkelijk in de lijst sorteren en bij elkaar zetten.
    Ben benieuwd wanneer je RTL weer in de lucht hebt :)
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom