home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
HTPC Projects
Software
Codecs
SAF v6 (based on LAVF)
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="T@ng" data-source="post: 805391" data-attributes="member: 116467"><p><strong>Re: SAF v6.00 (based on LAVF)</strong></p><p></p><p>Bonjour,</p><p></p><p>J'avais des problèmes de saccades dans MP 1.2.1 alors j'ai décidé d'installer SAF 6.</p><p></p><p>J'ai donc désinstallé tous les codecs présents sur mon PC (CoreAVC, haali media splitter, FFDshow Tryout) et installé SAF 6.</p><p></p><p>J'ai fait les réglages comme indiqué sur la première page du sujet.</p><p></p><p>Malheureusement il semble que ça ne fonctionne pas car j'ai le message suivant : </p><p>Impossible de lire :</p><p>Video Codec : AVC</p><p>Audio Codec : AC-3</p><p></p><p>Si je mets tous les réglages sur ffdshow et pas LAV, ça lit mais toujours avec des saccades.</p><p></p><p>Avez-vous une idée d'où le problème peut venir ?</p><p></p><p>Merci d'avance.</p><p></p><p>T@ng</p><p></p><p>*************************************************</p><p>Hello,</p><p></p><p>I had problems with jerks in MP 1.2.1 so I decided to install SAF 6.</p><p></p><p>So I uninstalled all codecs present on my PC (CoreAVC, Haali Media Splitter, FFDShow Tryout) and installed SAF 6.</p><p></p><p>I made the settings as shown on the first page of the subject.</p><p></p><p>Unfortunately it seems that it does not work because I have the following message:</p><p>Unable to read:</p><p>Video Codec: AVC</p><p>Audio Codec: AC-3</p><p></p><p>If I put all the settings on ffdshow and not LAV, it read but always with jerks.</p><p></p><p>Do you have an idea where the problem may be?</p><p></p><p>Thank you in advance.</p><p></p><p>T@ng</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="T@ng, post: 805391, member: 116467"] [b]Re: SAF v6.00 (based on LAVF)[/b] Bonjour, J'avais des problèmes de saccades dans MP 1.2.1 alors j'ai décidé d'installer SAF 6. J'ai donc désinstallé tous les codecs présents sur mon PC (CoreAVC, haali media splitter, FFDshow Tryout) et installé SAF 6. J'ai fait les réglages comme indiqué sur la première page du sujet. Malheureusement il semble que ça ne fonctionne pas car j'ai le message suivant : Impossible de lire : Video Codec : AVC Audio Codec : AC-3 Si je mets tous les réglages sur ffdshow et pas LAV, ça lit mais toujours avec des saccades. Avez-vous une idée d'où le problème peut venir ? Merci d'avance. T@ng ************************************************* Hello, I had problems with jerks in MP 1.2.1 so I decided to install SAF 6. So I uninstalled all codecs present on my PC (CoreAVC, Haali Media Splitter, FFDShow Tryout) and installed SAF 6. I made the settings as shown on the first page of the subject. Unfortunately it seems that it does not work because I have the following message: Unable to read: Video Codec: AVC Audio Codec: AC-3 If I put all the settings on ffdshow and not LAV, it read but always with jerks. Do you have an idea where the problem may be? Thank you in advance. T@ng [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
HTPC Projects
Software
Codecs
SAF v6 (based on LAVF)
Contact us
RSS
Bottom