Suche THX Sound Deep Note

Discussion in 'Allgemeines Supportforum' started by TheFresh, September 16, 2009.

1. TheFresh

TheFresh Portal Pro

Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
    Hi Leute,

hoffe mir kann jemand helfen möchte gerne wenn mein HTPC hoch fährt oben genannten sound als windows start sound einstellen.

Leider kann ich diesen sound nirgends finden evt hat einer nen heißen tip wo ich den finden kann oder hat den auf platte rum liegen??

THX

TheFresh

2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. Cyb3rst0rm86

Cyb3rst0rm86 New Member

Ratings:
    +0 / 0
    Hi,

das ist eigentlich ganz einfach :

Start>Systemsteuerung>Sounds>Sounds&Audiogeräte

Dann im neuen Fenster oben im Reiter auf "Sounds" und dann siehste unten die Programmereignisse. Da muss dann Windows Anmeldung bzw. Windows Start stehen, rechts unten steht dann "durchsuchen" auswählen und dann auf ok, neustarten - FERTIG

NACHTRAG : Ups, sehe gerade das du den Sound suchst, ich guck mal nach, vielleicht finde ich den ja, habe viele THX Sounds.

Grüsse

Cyb3rst0rm86

4. CarpeNoctem

CarpeNoctem New Member

Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
  5. TheFresh

TheFresh Portal Pro

Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
    Hi,

thx schon mal für die antworten...

@ Cyb3rst0rm86 währe super webb du mal gucken könntest muß evt auch nicht zwingend deep notes sein gerne alles an thx sounds die du hast evt gefällt mir ja eh was anderes besser...

THX
    TheFresh

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!