TV Service stopt elke keer ... (1 Viewer)

b5draw

Portal Member
November 18, 2011
21
1
43
Home Country
Belgium Belgium
Hallo,

Misschien kan iemand van jullie mij helpen. Ik heb sedert begin deze week een HTPC. Hierop heb ik MediaPortal geïnstalleerd. Ik blijf echter problemen hebben met het kijken naar analoge TV. Na x aantal tijd (varieert) stopt het beeld plots en kan ik niet meer kijken. Als ik daarna MediaPortal sluit en terug open kan ik niet meer kijken. Open ik dan de TV Server Configuration, en herstart ik de TV Service, dan werkt het weer ... tot het na een tijdje terug hetzelfde is. Kijken met andere software (Teratec Home Cinema) levert geen enkel probleem op.

Ik heb reeds op het algemene forum onder "MP TV Client" een draadje gestart, daar heb ik ook de tv.log gepost.

https://forum.team-mediaportal.com/mp-tv-client-262/tv-service-stops-working-each-time-102755/

Kan iemand van jullie mij misschien op weg helpen?
 

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
50
Brussels
Home Country
Belgium Belgium
Op de thread die je postte heb je antwoord van de Lead Dev TV. Hij is de best geplaatste persoon om je te helpen !
 

b5draw

Portal Member
November 18, 2011
21
1
43
Home Country
Belgium Belgium
Ik vrees een beetje dat we er niet uit zullen geraken. Weten jullie eventueel welke USB oplossing voor het bekijken van analoge TV 100% zeker werkt met MediaPortal?

Ik heb een Anysee E30S2 klaarliggen, bedoeling is dat we op termijn overschakelen naar digitale TV via TV Vlaanderen. Zolang ik mijn vrouwtje echter niet kan overtuigen dat TV werkt op de HTPC komt er echter geen overstap :).
 

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
50
Brussels
Home Country
Belgium Belgium
Ik heb een USB DVB-T die zeer goed werkt. Kostte niet te duur en geeft alle VRT zenders. Bij mij in Brussel staan alle Vlaamse commerciele zenders op één transponder, dus kan ik die allen tegelijk opnemen via mijn DVB-C kaart. De USB wordt nog dagelijks gebruikt voor de publieke zenders.
 

b5draw

Portal Member
November 18, 2011
21
1
43
Home Country
Belgium Belgium
Om welk merk en type gaat het precies?
Ik heb nu geprobeerd met een Terratec H6, en daar heb ik precies hetzelfde probleem ...
 

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
50
Brussels
Home Country
Belgium Belgium
Volgens de info in "My System" in mijn profiel (hint... vul het zelf ook in) is dat een Pinnacle PCTV 72e.
Dit is al enkele jaren oud, niet zeker dat je dit model gaat vinden.

Kijk ook eens op TV Cards - MediaPortal Wiki daar staat wat meer info over kaarten, als is de info verre van volledig. Onderaan zie ik staan dat de Terratec H7 zeker ondersteund wordt.
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom