Tv Vlaanderen (1 Viewer)

Nickske00

Moderator - Dutch Forums
  • Premium Supporter
  • November 10, 2009
    28
    3
    Sint-Katelijne-Waver
    Home Country
    Belgium Belgium
    Ik heb me onlangs een hauppauge hvr 4000 en een hauppauge ci module aangeschaft. Ik hoopte hiermee tv vlaanderen te kunnen ontvangen eens ik mijn schotel had. Nu, ik kan wel scannen voor kanalen, ze worden allemaal gevonden, maar vanaf ik ze wil bekijken heb ik een probleem met de versleutelde... Nu heb ik hier al wat opzoekwerk verricht, blijkbaar is er een soort support probleem betreffende hauppage? Ik kan de cam wel activeren voor mijn tvkaart maar eens die geactiveerd is weet ik niet precies wat ik moet tegenkomen...

    Iemand die wat hulp wil bieden? :)

    Edit: De gebruikte cam module is de standaard 'mediaguard' van tvvlaanderen..
     

    Furetto

    Moderator - Dutch Forums
    April 11, 2005
    664
    61
    50
    Brussels
    Home Country
    Belgium Belgium
    Gebruikt TV Vlaanderen normaal een chipkaart ?
    Bij mij in Brussel is het DVB-C via de kabel en dus vrij verschillend. Ik heb mij de goedkoopste digibox moeten aanschaffen en die chipkaart steekt nu in mijn computer.
     

    Nickske00

    Moderator - Dutch Forums
  • Premium Supporter
  • November 10, 2009
    28
    3
    Sint-Katelijne-Waver
    Home Country
    Belgium Belgium
    Jep, ze gebruiken ook een chipkaart en zijn de enige die officieel toestaan dat je je eigen hardware gebruikt :) Die chipkaart is dus ook in mijn bezit, alleen mediaportal spreekt ze blijkbaar niet aan... Ook heb ik hem laten scannen voor zenders, die vind hij, maar de gratis zenders (waar ik dus ook de chipkaart niet voor nodig heb) daar krijg ik de error 'graph building failed' of iets in die aard (ben momenteel niet thuis). De versleutelde kanalen geven de error 'IsScrambled' (zoiets ongeveer :p)
     

    Furetto

    Moderator - Dutch Forums
    April 11, 2005
    664
    61
    50
    Brussels
    Home Country
    Belgium Belgium
    Na een upgrade naar Windows 7, nieuwe drivers en MP1.1 RC1 had ik ook problemen met het bekijken van kanalen. Dat heb ik toen opgelost door ergens in de instellingen te zeggen dat dit een DVB-C kaart was.

    Verder kan je ook ergens instellen dat je een CAM hebt. Is al even geleden dat ik nog in die opties heb gekeken.
     

    Furetto

    Moderator - Dutch Forums
    April 11, 2005
    664
    61
    50
    Brussels
    Home Country
    Belgium Belgium
    Ik vrees dat Nickske00 niet heel erg actief meer is... Zijn laatste bezoek aan de MediaPortal forums dateert van Januari...
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom