Updated Tuning parameters Ziggo 8888 (1 Viewer)

Lotsofjazz

MP Donator
  • Premium Supporter
  • January 7, 2008
    464
    42
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hoi

Ziggo heeft de boel omgegooid voor Ziggo 8888, voor de zoveelste keer.. Juiste TP XML file toegevoegd

XML file toevoegen aan directory: C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc

TV Server openen en opnieuw scannen met de nieuwe file... en alle kanalen zijn weer beschikbaar.

Attachments

• 28-9-2014 Ziggo_NID_8888.xml
      4.7 KB

RET13

New Member
    February 23, 2011
    3
    0
    54
    Bergen nh
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hoi Lotsofjazz, bedanktvoor je file. Heeft al veel opgelost. Alleen krijg ik geen signaal op tp10 en tp16. Waar haal je deze info vandaan?
    Groet, Roger

Lotsofjazz

MP Donator
  • Premium Supporter
  • January 7, 2008
    464
    42
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Na wat zoeken ben ik op het forum van Tweakers.net terecht gekomen, daar zitten ze er boven op, let op de posts van Archie. Ik heb gewoon in notepad de xml file aangepast zoals in de tabellen die hij van tijd tot tijd updated en op tweakers zet.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1340775/10

Waarom TP10 en TP16 het niet doen bij jou weet ik niet, ik zal eens kijken hoe het bij mij is vanavond.

Users who are viewing this thread

Similar threads

Even een update. Ik heb het inmiddels, met behulp van tweakers.net, weer werken. Het probleem lag in OScam. Ik moest iets toevoegen in de config: Het gaat met name om de chid. Gezien ik een standaard basis pakket had is bovenstaande voldoende. Mocht je meer pakketten hebben dan moet je chid uitbreiden met het pakket die je hebt...
    Even een update. Ik heb het inmiddels, met behulp van tweakers.net, weer werken. Het probleem lag in OScam. Ik moest iets...
    Ziggo zet heel Nederland op NID 5555 Ik heb de XML aangepast zodat die voor iedereen weer zou moeten werken. (heel NL in één file)...
    Replies
    15
    Views
    6K
    I can check. Lost everything after 27-02/ Ok, so new scan using these settings will work. I can check the logfile afterwards. tnx.
    I can check. Lost everything after 27-02/ Ok, so new scan using these settings will work. I can check the logfile afterwards. tnx.
    Ook hier (Woudrichem) enkele weken geleden de grote Ziggo kanalenwissel goocheltruck gehad. MP een full scan laten doen voor alle...
    Replies
    1
    Views
    1K
    Ben ben ik toch blij dat er voor Twente nog een lijst gemaakt word... TNX voor de update, helaas te laat om mee te gaan met 1.9.0 release, maar met je bovenstaande uitleg/bestand moet iedereen zich weer redden ;)
    Ben ben ik toch blij dat er voor Twente nog een lijst gemaakt word... TNX voor de update, helaas te laat om mee te gaan met 1.9.0...
    Hoi, Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat Ziggo de kanalen indeling weer eens heeft omgegooid. Ik wil net CSI gaan kijken op...
    Replies
    2
    Views
    2K
    Naja , na bovenstaande acties begon eergisteren het gelazer alweer, ik heb nu ook de korte kabels tussen versterker en Digital everywhere coax en tussen de versterker en wand contact door ook vervangen door degelijke Hirschmann coax kabels, dus nu zijn ALLE kabels coax Hirschmann kabels, en nu is het eindelijk ECHT opgelost! Bij het...
    Naja , na bovenstaande acties begon eergisteren het gelazer alweer, ik heb nu ook de korte kabels tussen versterker en Digital...
    Hoi, Sinds een week of 3-4 zijn de zenders RTL4 HD, RTL5 HD en SBS6 niet meer naar te lijken bij mij. Ook Discovery HD heeft hier...
    Replies
    9
    Views
    3K
    Hee wouter! Ik heb het nu allemaal werkend zoals ik wil maar ZONDER SAF :D Voor degene die ook streven naar stottervrij video met 5.1 over de SPDIF. de tip van Wouter om Mediaportal Audio Renderer te gaan gebruiken voor Video files is goud waard! Het was even een hoop gedoe, maar ik heb het nu prima werkend met al mijn HD films...
    Hee wouter! Ik heb het nu allemaal werkend zoals ik wil maar ZONDER SAF :D Voor degene die ook streven naar stottervrij video...
    Hoi, ik hoop dat hier ieamand is die me kan helpen, op het normale Mediaportal 1 forum wordt er niet gereageerd op mijn klachten...
    Replies
    12
    Views
    6K
    Top Bottom