windows 7 en ATI 9250 directx init freeze (1 Viewer)

R

ruud2000

Guest
Ik kan Mediaportal niet aan de praat krijgen, na de start blijft hij op direcx initialiseren hangen.
Wie weet daar een oplossing voor?

Direcx 9c
Windows 7 ultimate 32 bit
ATI 9250 128 MB

Groeten
Ruud

Users who are viewing this thread

Similar threads

Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout precies op, welke stappen zijn er ondernomen? Voor snelle hulp raad ik de vermelding op het Engelse forum aan.
Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout...
Voordat u dit bugrapport maakt: Zorg ervoor dat uw systeem (Windows, codecs en stuurprogramma's) up-to-date is, overeenkomt met de...
Replies
1
Views
1K
Of gebruik 'Windows Key + X', dan 'A' vanaf je desktop en je hebt je command prompt met admin rechten :)
Of gebruik 'Windows Key + X', dan 'A' vanaf je desktop en je hebt je command prompt met admin rechten :)
Hallo, Ik heb mediaportal op een windows 8.1 OS geinstalleerd. Ik heb een Anysee E30 D DVBC en T tuner en gebruik Digitenne...
Replies
3
Views
2K
Nu toch al een paar video's gekeken en bij de meeste zie ik toch af en toe wat tearing.
Nu toch al een paar video's gekeken en bij de meeste zie ik toch af en toe wat tearing.
Hallo, Ik heb daarnet eindelijk mijn Mediaportal geupgrade naar versie 1.5.0 Final. Ik kom van 1.2.2.0. Mijn pc draait nog op...
Replies
12
Views
4K
Ik kan Mediaportal niet aan de praat krijgen, na de start blijft hij op direcx initialiseren hangen. Wie weet daar een oplossing voor? Direcx 9c Windows 7 ultimate 32 bit ATI 9250 128 MB Groeten Ruud
Ik kan Mediaportal niet aan de praat krijgen, na de start blijft hij op direcx initialiseren hangen. Wie weet daar een oplossing...
Ik kan Mediaportal niet aan de praat krijgen, na de start blijft hij op direcx initialiseren hangen. Wie weet daar een oplossing...
Replies
0
Views
1K
Ik heb vandaag even een ander bakkie geïnstalleerd met Windows 7 en MP1.4. Vreemd genoeg werkt het daarop in 1 keer... het zit dus ergens in mijn "normale" machine. Ik zal deze machine eens opschonen en Mediaportal en de drivers voor de HSHomerun eens helemaal verwijderen en daarna opnieuw installeren. Bedankt voor je hulp Kitser...
Ik heb vandaag even een ander bakkie geïnstalleerd met Windows 7 en MP1.4. Vreemd genoeg werkt het daarop in 1 keer... het zit dus...
Hoi, ik probeer een HDHomerun DVB-C netwerktuner van Silicondust via het Digitale UPC netwerk aan de praat te krijgen met...
Replies
4
Views
4K
Top Bottom