youtube plugin werkt niet (1 Viewer)

jupiler2

Portal Member
December 2, 2010
13
0
Home Country
Belgium Belgium
ik heb een probleempje, de youtube plugin krijg ik dus niet werkende. hij toont wel de playlist maar wil niks afspelen. heb ik bij sommige site's van streamed video's ook. maar video's van bv nat geographic werken wel. ik werk nu met de 1.1.3 versie van streamedMp en de laatste MP. ook een simulair probleem met streamed radio, daar vind de "streamed radio.xml niet".

bij youtube denk ik ligt het ergens bij 'flv' waar ik dus niks van ken, lol

enige hulp zou heel welkom zijn

grtjs
philip
 

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
50
Brussels
Home Country
Belgium Belgium
Heel erg in de gauwte want moet er snel vandoor. Ik denk aan 2 zaken:

1. De online videos plugin bevat Youtube en werkt zeer goed. Als je een andere plugin dan deze gebruikt, probeer deze eens. Zorg ook dat je de laatste versie ervan hebt, daar zit een auto-update ingebouwd. Denk versie 0.28 tegenwoordig (https://forum.team-mediaportal.com/onlinevideos-244/onlinevideos-0-28-13-02-2011-a-57467/ )

2. Voor het afspelen van alle soorten formaten kan ik je alleen maar SAF aanraden. (SAF v5.00 experimental (based on FFDShow DXVA decoder) - Page 252 - MediaPortal Forum) Om de "unlocked" versie te krijgen, stuur je een PM naar Hoborg met de vraag naar de unlocked versie. In de unlocked versie zitten zaken die niet publiek op het forum mogen gezet worden wegens copyright-toestanden.

Als je nog vragen hebt, laat maar weten. Hopelijk heb ik dan meer tijd ;-)
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom