home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Installatie en Configuratie
Ziggo transponder weer eens veranderd
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
Message
<blockquote data-quote="HomeY" data-source="post: 1083716" data-attributes="member: 68365"><p>Nee, helaas. Ik heb vorige week contact gehad met de Ziggo Helpdesk en getracht om een lijst met frequenties los te krijgen. Vervolgens zelf met Customer Service gesproken en die wisten niet eens waar ik het over had.</p><p>Het enige wat ze beschikbaar hebben zijn de frequenties op postcode. Blijkbaar resulteren scans op deze frequentie met een Settop Box in een transponderlijst die vervolgens alle zenders doorgezet krijgt voor de specifieke regio. Met DVB werkt dat toch iets anders (maar je kan natuurlijk in de Advanced Tuningdetails scannen op een transponderlijst op een specifieke frequentie, maar dat resulteerde hier in 'No Signal' voor alle 32 transponders die er gevonden werden).</p><p></p><p><a href="https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/installeren/frequenties-netwerknummers" target="_blank">https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/installeren/frequenties-netwerknummers</a></p><p>Postcode inkloppen, dan krijg je je frequentie terug, en deze frequentie vul je in bij de scan onder 'Use advanced tuning options'.</p><p>[ATTACH=full]150937[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HomeY, post: 1083716, member: 68365"] Nee, helaas. Ik heb vorige week contact gehad met de Ziggo Helpdesk en getracht om een lijst met frequenties los te krijgen. Vervolgens zelf met Customer Service gesproken en die wisten niet eens waar ik het over had. Het enige wat ze beschikbaar hebben zijn de frequenties op postcode. Blijkbaar resulteren scans op deze frequentie met een Settop Box in een transponderlijst die vervolgens alle zenders doorgezet krijgt voor de specifieke regio. Met DVB werkt dat toch iets anders (maar je kan natuurlijk in de Advanced Tuningdetails scannen op een transponderlijst op een specifieke frequentie, maar dat resulteerde hier in 'No Signal' voor alle 32 transponders die er gevonden werden). [url]https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/installeren/frequenties-netwerknummers[/url] Postcode inkloppen, dan krijg je je frequentie terug, en deze frequentie vul je in bij de scan onder 'Use advanced tuning options'. [ATTACH=full]150937[/ATTACH] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Installatie en Configuratie
Ziggo transponder weer eens veranderd
Contact us
RSS
Top
Bottom