Danish dr.dk epg ripper (2 Viewers)

JACOB B

Portal Pro
September 3, 2008
81
7
Home Country
Denmark Denmark
har nu vis fjernsupport over telefonen fra USA fået 0.99 op og køre :) hvad der er af fejl og mangler melder historien ikke noget om endnu. Men 6-9 er lige i Børne morgen tv perioden, så det tegner ikke godt i morgen tidlig :-( Lige nu er det dog 1000 gange bedre end blank epg :)
foreløbig tak
Jacob
 

Ferao

Portal Member
December 3, 2007
16
0
Home Country
Denmark Denmark
@yakete :
np - i my self have problems with DR Ramasjang, DR HD i think that MS dont know the program for theese channels, or maybe i need to choose another line instead of Digital FTA ! hm
 

Screwed

Portal Member
April 10, 2012
8
0
36
Home Country
Denmark Denmark
Er også villig til at hjælpe, ÆØÅ problemet oplever jeg ikke mere. Men mangler stadig EPG fra ca. 6-9. Noget jeg kan gøre for at hjælpe til fejlfinding?
 

anders.sigsgaard

MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 21, 2009
    14
    0
    Home Country
    Denmark Denmark
    Hey - undskyld den sene opdatering...

    - 6-9 sagen skulle være rettet.
    - jeg kan ikke selv se noget med æøå

    Skriv gerne hvis I bliver ved med at få problemer. æøå - er det ved alle kanaler eller enkelte?

    Og, ja, jeg skriver på dansk, da jeg formoder at kun skøre danskere har brug for denne opdatering.;)

    Mvh
    Anders
     

    Attachments

    • WebReader0.99.2.zip
      278 KB

    Morten Piil

    Portal Member
    November 4, 2012
    9
    0
    62
    Silkeborg, Denmark
    Home Country
    Denmark Denmark
    Hej Anders, mange tak for at du gider at rode med det her.
    Jeg har kørt med din nye 0.99.2 udgave og har desværre stadig problemer med at at få forskellige xml filer ud fordi koden på tilfældige steder bestemmer sig til at der er fejl i data fra DR.
    Fejlen hedder hver gang: "Error passing schedule string" og efterfølges af en større eller mindre mængde tekst der begynder med {"Id":
    Det giver sig udtryk i at antallet af fundne programmer som skrives til xml filen i min korte test her (5 kørsler) går fra 959 til 1659 programmer. der er altså 70% flere programmer i den bedste kørsel !
    Jeg har vedhæftet en zipfil med outputtet fra 5 kørsler.
    Jeg kører det på en Windows 7 SP1 64 bit med alle sikkerhedsopdateringer
    Der er installeret Sun Java version: Java SE Runtime 1.7.0_09-b05
     

    Attachments

    • logfiler0992.zip
      85.1 KB

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom