aflevering bekeken serie weg? (1 Viewer)

Majorie

New Member
March 27, 2012
2
0
43
Home Country
Netherlands Netherlands
goedemiddag, even een vraag.

Als ik nu een aflevering heb bekeken kan ik die niet meer terugvinden.
Dit is ook het geval met hele series waarvan ik alle afleveringen heb bekeken.

Kan iemand vertellen hoe ik dit kan voor komen, want kan nu bekeken series niet meer terug kijken!:(
 

HomeY

Test Group
  • Team MediaPortal
  • February 23, 2008
    6,475
    4,645
    49
    ::1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hoogstwaarschijnlijk staat je 'View' op 'Unwatched'. Als je de TV Series plugin opent (binnen MP) en dan het verborgen menu opent, dan kan je daar de weergave aanpassen naar 'All' en dan moet je alles weer zien.
     

    Majorie

    New Member
    March 27, 2012
    2
    0
    43
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hoogstwaarschijnlijk staat je 'View' op 'Unwatched'. Als je de TV Series plugin opent (binnen MP) en dan het verborgen menu opent, dan kan je daar de weergave aanpassen naar 'All' en dan moet je alles weer zien.

    Filter staat op all, dus dat moet het probleem niet zijn..

    Heb versie 3.21.1928 weer geinstalleerd (via MePo Extension Installer) en versie 3.30.1943 verwijderd.

    Nu heb ik het probleem niet:)

    Lijkt dus op een bug of ik zie een instelling over het hoofd.
     

    HomeY

    Test Group
  • Team MediaPortal
  • February 23, 2008
    6,475
    4,645
    49
    ::1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Vreemd, ik heb v3.3.0.1943 hier net even getest icm Default Wide en dat werkt prima. Zodra ik switch naar All view, dan krijg ik alles te zien, kies ik voor Unwatched, dan krijg ik alleen onbekeken afleveringen te zien. Aan de plugin zou het dus niet mogen liggen, maar moeilijk om daar wat over te zeggen in jouw specifieke situatie zonder logs. Misschien is er tijdens de installatie iets niet goed gegaan? Misschien een foute skinfile (geen idee welke skin je gebruikt, aangezien je je System Specs niet hebt ingevuld) :)

    Probeer de laatste versie nog eens te installeren. Mocht je hetzelfde probleem tegenkomen, dan adviseer ik je om in het TV Series forum een bugreport inclusief logs te plaatsen (zie mijn signature voor log uitleg).
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom