Beamer/projector (1 Viewer)

murky123

Portal Member
February 20, 2005
30
0
Alphen aan den Rijn (Holland)
Wie gebruikt er een beamer ipv een tv in zijn woonkamer, waarop een media center pc is aan gestolen?

Heb zelf zon pc in elkaar gesleuteld en Media Portal draaien, maar nu wil ik egenlijk een beamer op gaan hangen.

Maarja welke.

Het is toch leuk als je je desktop bv, haarscherp op een mooi doek kan projecteren.
DVDtje kijken, mischien wat gamen.

Maar zit je dan niet de hele tijd met dat gezoem van die beamer??? is eidelijk mijn pc stil, krijg je dta probleem.
Hoeveel Db is acceptabel?

En een leuk prijsje natuurlijk.

Ik heb verder alles, een htpc, vette surround-receiver, goeie speakers
alleen zit ik nog met een 12 jaar oude sony tv 50 Hz.

verder heb ik ook ruimte zat ( 2 woonkamers ) dus ik wil eigenlijk wel een bioscoopje creeeren


wat is nou een mooie beamer ?
 

LastMar

Portal Pro
November 17, 2004
74
0
murky123 said:
Wie gebruikt er een beamer ipv een tv in zijn woonkamer, waarop een media center pc is aan gestolen?

Heb zelf zon pc in elkaar gesleuteld en Media Portal draaien, maar nu wil ik egenlijk een beamer op gaan hangen.

Maarja welke.

Het is toch leuk als je je desktop bv, haarscherp op een mooi doek kan projecteren.
DVDtje kijken, mischien wat gamen.

Maar zit je dan niet de hele tijd met dat gezoem van die beamer??? is eidelijk mijn pc stil, krijg je dta probleem.
Hoeveel Db is acceptabel?

En een leuk prijsje natuurlijk.

Ik heb verder alles, een htpc, vette surround-receiver, goeie speakers
alleen zit ik nog met een 12 jaar oude sony tv 50 Hz.

verder heb ik ook ruimte zat ( 2 woonkamers ) dus ik wil eigenlijk wel een bioscoopje creeeren


wat is nou een mooie beamer ?

Who use there do beamer ipv a TV in its living room, on which media center pc. have been stolen to? Itself sun pc. in each other has repaired and media Portal twist, but now I want will hang egenlijk beamer on. Maarja which. It is nevertheless nice if you can project yourself desktop e.g., very sharply on a beautiful doek. DVDtje look at, mischien what gamen. But you do not sit then the complete time with that gezoem of those beamer are eidelijk my pc. quiet, get you dta problem. How many Db are acceptable? And a nice prijsje natural. I have further everything, htpc, fat surround receiver, goeie speakers only sit I still with 12 years old sony TV 50 Hz. furthermore I also space zat (2 living rooms) therefore I have wanted in fact, however, a cinema creeeren what nou are beautiful beamer?

There ya go.... try and decipher that.

|babelfish|
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom