Bediening MP (1 Viewer)

Wizzing

MP Donator
  • Premium Supporter
  • February 5, 2010
    42
    1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hoe bedienen jullie je Media Pc. Ik gebruik zelf een blue-tooth toetsenbord (die niet altijd helemaal lekker connectie wil maken) en een MCE remote.

    Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een oplossing om van mediaportal een soort van sqeeuzebox te maken. Dus dat je lekker je muziek kunt bedienen zonder dat scherm aan hoeft te staan, maar dat je wel op je remote kan zien wat er speelt etc.
    Zijn hier oplossingen voor? (bijvoorbeeld voor windows mobile oid).

    Zoiets bedoel ik dus: EasyMote

    Zijn er meer opties?
     

    Furetto

    Moderator - Dutch Forums
    April 11, 2005
    664
    61
    50
    Brussels
    Home Country
    Belgium Belgium
    Er is iPimp: https://forum.team-mediaportal.com/ipimp-518/ipimp-5-0-0-released-83305/?highlight=ipimp

    Oorspronkelijk ontwikkeld voor de iPhone en iPod touch, maar blijkt compatibel te zijn met een aantal browsers (zoals Safari, mogelijk ook andere). Je kan het vanop andere smartphones misschien ook gebruiken, maar in ieder geval op elk platform waarop je Safari kan draaien.

    Volgens deze thread (https://forum.team-mediaportal.com/mediaportal-plugins-47/request-android-remote-app-86094/) is er misschien iets nieuws in de ontwikkeling...
     

    Wizzing

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • February 5, 2010
    42
    1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Thnx Furetto zal mij er eens in verdiepen. Zou je dit ook op een iPod Touch oid kunnen installeren? Want een beetje een girlfriendfriendly oplossing zou wel nice zijn.
     

    Furetto

    Moderator - Dutch Forums
    April 11, 2005
    664
    61
    50
    Brussels
    Home Country
    Belgium Belgium
    Dit zou perfect moeten werken met de iPod Touch. Je moet een soort webserver installeren op je MediaPortal Systeem. Op je iPod is het dan eigenlijk een webpagina waar je op zit, maar hij installeert zijn eigen icoontje als ware het een programma. Al even geleden dat ik het zelf nog gebruikt heb...
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom