home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
MediaPortal 1
MediaPortal 1 Plugins
Popular Plugins
OnlineVideos
Beta version of TV Gemist
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="glsf91" data-source="post: 585674" data-attributes="member: 99991"><p>Ziet er prima uit.</p><p></p><p>Alleen jammer dat je niet favorieten kan zetten van een serie uitzendingen. In de TVgemist plugin kun je een favoriet maken van bijv NOVA. Vervolgens kun je deze kiezen en worden alle uitzendingen zichtbaar. Hier kun je alleen een favoriet maken van een specifieke uitzending. Maar misschien ligt dit ook aan de onlinevideo plugin.</p><p></p><p>Ik vraag me af of dat zoeken met cijfers helemaal goed gaat. Als ik bij voorbeeld naar NOVA wil zoeken ga ik eerst naar uitzending gemist. Kies dan voor N. Vervolgens doe ik 6,6,8. Dan zie ik inderdaad NOVA. Als ik echter daar dan op klik dan laat deze maar 1 uitzending zien, terwijl met de hand bladeren alle uitzendingen zichtbaar worden.</p><p>Lijkt erop dat filtering dus doorgaat terwijl je de serie uitzendingen al hebt gevonden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="glsf91, post: 585674, member: 99991"] Ziet er prima uit. Alleen jammer dat je niet favorieten kan zetten van een serie uitzendingen. In de TVgemist plugin kun je een favoriet maken van bijv NOVA. Vervolgens kun je deze kiezen en worden alle uitzendingen zichtbaar. Hier kun je alleen een favoriet maken van een specifieke uitzending. Maar misschien ligt dit ook aan de onlinevideo plugin. Ik vraag me af of dat zoeken met cijfers helemaal goed gaat. Als ik bij voorbeeld naar NOVA wil zoeken ga ik eerst naar uitzending gemist. Kies dan voor N. Vervolgens doe ik 6,6,8. Dan zie ik inderdaad NOVA. Als ik echter daar dan op klik dan laat deze maar 1 uitzending zien, terwijl met de hand bladeren alle uitzendingen zichtbaar worden. Lijkt erop dat filtering dus doorgaat terwijl je de serie uitzendingen al hebt gevonden. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
MediaPortal 1
MediaPortal 1 Plugins
Popular Plugins
OnlineVideos
Beta version of TV Gemist
Contact us
RSS
Bottom