Config De L'affichage | Page 2

Discussion in 'Ecouter de la Musique' started by beeeeh, November 17, 2007.

1. golio93

golio93 Portal Member

Ratings:
    +0 / 0
    J'ai fait des modifs en suivant le wiki, ça marche.
    Merci. :cool:

A+

2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. thibaud

thibaud Portal Member

Ratings:
    +0 / 0
    Bonjour,

Est-il possible en considérant que mes Fichiers audio sont rangés de la façon suivante : C:\Musiques\Artiste\Albums\Pistes.mp3
    d'utiliser non pas le ID3Tag artiste pour avoir la vue Artiste mais plûtot le nom des dossiers?
    En effet j'ai plusieurs Albums type Compilations contenant bien sur des tonnes d'artistes différents, et du coup je me retrouve avec une vue artiste "bordélique", alors j'aimerai pouvoir les classé dans un même artiste appelé Compilation par exemple, exactement comme j'aurai fait en mode partage...

Merci d'avance pour vos réponses.

4. Scubefr

Scubefr Portal Pro

Occupation:
    Electricity shop ( bulb, and electric stuff)
    Ratings:
    +4 / 0
    Home Country:
    France France
    la seule solution c'est la vue partage ouy de revoir tes id3tag de tes MP3, il y a normalement une prise en compte des compilation mais je ne sais plus comment ca marche

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!