home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
MediaPortal 1
MediaPortal 1 Plugins
Danish dr.dk epg ripper
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="Morten Piil" data-source="post: 928787" data-attributes="member: 132766"><p>Jeg har kørt lidt mere med den, her kommer 7 forskellige outputs fra WebReader kørt på den samme maskine og indenfor relativt kort tid.</p><p>Jeg bruger den nyeste SUN Java 7 på Windows 7 SP1</p><p>Jeg får meget variende størrelser på den resulterende XML fil (faktor 2-3)</p><p>I de enkelte filer kan man se at fejlene optræder forskellige steder i det fra DR modtagne.</p><p>Det ser ud til at alle fejl er af typen:</p><p>Error passing schedule string:{"Id":"w_TV</p><p>Derefter kommer en variende mængde information og så slutter fejlen af med:</p><p>Unterminated string at 6515 [character 6516 line 1]</p><p>eller</p><p>Expected a ':' after a key at 9229 [character 9230 line 1]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Morten Piil, post: 928787, member: 132766"] Jeg har kørt lidt mere med den, her kommer 7 forskellige outputs fra WebReader kørt på den samme maskine og indenfor relativt kort tid. Jeg bruger den nyeste SUN Java 7 på Windows 7 SP1 Jeg får meget variende størrelser på den resulterende XML fil (faktor 2-3) I de enkelte filer kan man se at fejlene optræder forskellige steder i det fra DR modtagne. Det ser ud til at alle fejl er af typen: Error passing schedule string:{"Id":"w_TV Derefter kommer en variende mængde information og så slutter fejlen af med: Unterminated string at 6515 [character 6516 line 1] eller Expected a ':' after a key at 9229 [character 9230 line 1] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
MediaPortal 1
MediaPortal 1 Plugins
Danish dr.dk epg ripper
Contact us
RSS
Bottom