DVD Navigator = cyberlink, OSD HS

Discussion in 'Regarder / Editer des Vidéos' started by Windoo, June 6, 2006.

1. Windoo

Windoo Guest

Ratings:
    +0 / 0
    Boujour,

Pour résoudre mes pbm énoncés dans un post précédent, j'ai installé power DVD et ai sélectionné les codec vidéo et audio de Cyberlink.

J'ai aussi sélectionné "DVD Navigator" = "Cyberlink", sans quoi les menus de certains DVD ne marchent pas. Là, j'ai 2 pbm :

1), l'OSD ne s'affriche pas. Les fonctions de MP marchent, mais rien n'apparait à l'écran. Je suis en overlay, mais j'ai essayé en renderless, c pareil. L'OSD marche quand j'utilise le "DVD navigator" par défaut.

2) Pas de son DTS avec le codec SON de cyberlink. pourtant, je lis bien le DTS avec Power DVD. Pour info, j'ai une carte son SB audigy qui décode le DTS avec J'ai un kit d'enceinte 6.1. Je n'ai pas de connexion SPDIS. Pourtant, j'ai du sélectionner "utiliser SPDIF" danas la config audio de power DVD pour que le DTS marche. Y a-t-il un param équivalent sur MP ???

Merci

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!