effe voorstellen (1 Viewer)

muurtje

New Member
November 17, 2011
2
0
Home Country
Netherlands Netherlands
Even voorstellen

Mijn "naam" is Muurtje, ik ben ruim 1 jaar geleden in aanraking gekomen met een htpc

GEWELDIG

Ik heb diverse media center software geprobeerd windows media center en xbmc en nu media portal alle drie hebben ze zijn voor en nadelen. Maar media portal is mooi en belangrijker de players werken prima (van xbmc vind ik zeer beperkt)

Dus mijn keuze is media portal, het nadeel vind ik wel en ik hoop dat iemand mij kan helpen is dat ik geen nederlands talig metadata ifo kan krijgen van moviemeter.nl. Kan ik op een andere manier nederlandstalige film beschrijving krijgen?

Ik ben momenteel nog aan het werken aan mijn htpc (grafiche kaart kapot en netwerk server aan het "bouwen")
Ook volg hier na een nieuw tv-meubel zodra dit allemaal klaar is post ik wel een foto en gegevens van mijn htpc

gr Muurtje
 

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
50
Brussels
Home Country
Belgium Belgium
Welkom muurtje :)

De NL-talige sectie is niet heel actief en antwoorden voor echt moeilijke problemen hebben we niet altijd. Maar je in de juiste richting wijzen kunnen we altijd !

Ik sta op het punt voor een verlengd weekend te vertrekken, maar heb je de Moving Pictures plugin al bekeken ? Zit daar geen nederlandstalig script bij ?
 

muurtje

New Member
November 17, 2011
2
0
Home Country
Netherlands Netherlands
Bedankt Furetto, zodra mijn systeem weer is geinstalleerd dan zal ik dit effe bekijken
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom