Geen URL (1 Viewer)

Pietertje

Portal Member
November 23, 2011
21
0
Home Country
Netherlands Netherlands
Ik ben nieuw in MediaPortal. Mijn TV kaart wordt niet herkend. Heb ik al eerder gemeld, maar daar gaat het nu even niet om. Wat mij irriteert en waar ik niet de oorzaak van weet is dat ik regelmatig en consequent de melding krijg: 'Kan video niet afspelen, geen URL' Dit komt voor als ik in online Videos zit. Uitzending gemist Nederlands is OK maar b.v. gemist RTL, Veronica en Net5 om er maar een paar te noemen geven constant het bewuste bericht. Soms krijg ik een foutmelding van windows en stopt MP helemaal. Maar wat mij het meest bezig houdt is de melding: Geen URL. Is er iemand die daar iets over kan zeggen en eventueel de oplossing weet. Ik zou je erg dankbaar zijn.

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,638
    3,062
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Als mede ontwikkelaar kan ik vast melden dat je voor dit soort problemen beter in het onlinevideos forum terecht kan. De kans is een stuk groter op snellere support, domweg omdat dat forum meer aandacht krijgt als het nederlandstalige.

Daar staat als het goed is ook gelijk hoe je een aantal meest voor de hand liggende zaken kan testen, zoals codecs.
    Als je er daarna nog niet uitkomt, zal je logs moeten posten, want van hieruit kan ik niet veel zien :)

Pietertje

Portal Member
    November 23, 2011
    21
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik ben er eindelijk achter hoe een logfile te produceren. Maar hoe krijg de zipfile hier in mijn reactie?

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,638
    3,062
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Als je onderaan het scherm hier op "Go advanced" klikt, en in het nieuwe scherm naar beneden scrollt tot aan "manage attachments". Daar op klikken, en dan komt alles goed!

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal