Hardware für Gehäuse Silverstone ML02

Discussion in 'Barebones/PC-Systeme/Kaufberatung' started by ageQ, May 5, 2016.

  1. ageQ
    • Premium Supporter

    ageQ MP Donator

    Joined:
    August 16, 2008
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
    Hi zusammen,

    als meine Fernbedienung für mein aktuelles System (iMon für GD01MX) den Geist auf gab, wollte ich es relativ einfach haben und hab mir eine neue ersteigert (ich weiß, viele sind davon nicht begeistert, aber für mich passts)
    Das günstigste war, dass ich sie zusammen mit einem Gehäuse ersteigere und somit bin ich jetzt Besitzer eines ML02MX (http://www.silverstonetek.com/product.php?area=de&pid=133). Da mir das bisherige Gehäuse schon immer etwas zu groß im Wohnzimmer war, bin ich jetzt am überlegen, ob ich mir jetzt in das neue Gehäuse ein neues System baue. Das alte würde dann als Client ins Schlafzimmer wandern.
    Ich hatte an Micro-ATX gedacht, da es glaub ich besseres Preis/Leistungsverhältnis hat, als z.B. Mini-ITX.
    Bei CPU hab ich allerdings gar keine Vorstellung, bin allerdings beim Lüfter eingeschränkt, da das Gehäuse max 37mm Höhe für den Lüfter erlaubt.

    Eure Empfehlung für Board, CPU, Kühler, RAM?

    Danke vorab


     

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

    The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

    In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

             

  • Support MediaPortal!

    The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

    Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!