help in dutch (1 Viewer)

dvdevil

Portal Member
December 24, 2005
20
0
Nederland
Ik gebruik mp rc4 naar volle tevredenheid , petje af voor de mensen die er aan werken.
Heb 1 probleem alle films die ik op hd heb staan zit een plaatje bij maar die worden niet weergegeven door media portal.
Ik heb ze allemaal de naam folder.jpg gegeven maar helaas mp laat ze niet zien..Alvast dank voor de hulp

smnnekho

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • February 6, 2006
    507
    7
    40
    Germany
    ik hoop dat mijn nl voldoende is, want ik oorsprongelijk duits ben (maar in NL studer):

zijn jouw filmtjes ieder in een aparte folder? omdat de bedouling van een folder.jpg is een speciefiek folder een plaatje te geven.

om een file (bvb. filmx.avi) een plaatje te geven moet dit filmtje in jouw MP-Movie-databse zijn. dit is te berijken door jouw database in MP configuration --> movie te updaten.

jij kunt ook in MP de contextmenu voor een specifiek film gebruiken (door F9 / F3 te drukken) en IMDB/OFDB informatie opslagen. daardoor heb je zowel een plaatje als ook verder informatie van dit specifiek filmtje...

scoop

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • November 14, 2004
    614
    7
    Hi,

No offense, but please keep posts on the general forum in english. There's a separate dutch forum if you really wish to post in your native language.

Kind regards,
    Michel (NL)

Users who are viewing this thread

Top Bottom