MediaPortal friert ein, wenn Sektion Musik grwählt wird

Discussion in 'Musik - CD / MP3' started by DanielUrban, November 19, 2016.

  1. DanielUrban

    DanielUrban Portal Pro

    Joined:
    January 16, 2008
    Messages:
    265
    Likes Received:
    3
    Ratings:
    +4 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
    Hallo,

    gestern wollte ich ein wenig Musik hören und habe festgestellt, dass, sobald ich im Hauptmenü Musik wähle, das komplette MP einfriert. Ein wenig dauert es immer, bis die Bibliothek angezeigt wird, da die Platte auf dem Server erst hochfahren muss, aber es kommt auch nach längerem Warten nichts. Über Windows oder Kodi kann ich die Musik des Servers problemlos abspielen, aber über MP geht nichts. Nun habe ich vermutet es könnte die Datenbank sein. Also habe ich die Musikdatenbank gelöscht und neu eingescannt, aber auch hier keinen Erfolg. Ich weiß nicht mehr weiter. Könnt Ich mir helfen? Ich habe ein Log File angehängt.

    Vielen Dank.

    Gruß Daniel


     
  2. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  3. hwahrmann
    • Team MediaPortal

    hwahrmann Development Group

    Joined:
    September 15, 2004
    Messages:
    4,497
    Likes Received:
    1,639
    Gender:
    Male
    Location:
    Vienna, Austria
    Ratings:
    +2,266 / 1
    Home Country:
    Austria Austria
    Im ganzen Log gibt es keinen einzigen Fehler. Alle Datenbanken sind ok und auch sonst sieht alles gut aus.
    Keine Ahnung, was da los sein sollte.
     
Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

    The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

    In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

             

  • Support MediaPortal!

    The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

    Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!