MiniDisplay

Discussion in 'Sonstige Hardware' started by Ichus, December 12, 2018.

Tags:
  1. Ichus

    Ichus New Member

    Joined:
    December 10, 2018
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
    Hallo Zusammen,
    ich habe aufgrund der besseren Möglichkeiten ein MiniDisplay (Für Medieninformationen) von Kodi zu MediaPortal gewechselt.
    Leider bin ich zu blöde ein solches zum laufen zu bringen.
    Ich habe zuhause ein SilverStone SST-CW03B-MT mit Display, ein Crystalfontz 634 und ein LCD2usb.
    Die Geräte funktionieren rein technisch alle unter Windows 10.
    Leider schaffe ich keines zu überreden das es unter MediaPortal läuft. Die Konfigurationen habe ich in den Einstellungen vorgenommen.
    Die Geräte werden im Gerätemanager erkannt und lassen sich auch mit anderen Applikationen steuern.
    Muss ich sonst noch etwas beachten ?
    Ich würde mich sehr über eine Antwort freuen.
    Vielen 1000 Dank !

    Die Verzweiflung pur.
    Christian


     
  2. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  3. Ecki

    Ecki Portal Member

    Joined:
    March 3, 2012
    Messages:
    45
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Male
    Occupation:
    HR-Manager
    Location:
    Sachsen
    Ratings:
    +1 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
    Show System Specs
    Hallo Ichus
    Ich habe seit Jahren ein ähnliches Gehäuse und nutze MPDisplay Startseite . Es läuft leider nur unter MP1 aber da hervorragend. Man muss viel konfigurieren um seine persönlichen Einstellungen zu setzen. Aber ich möchte es nicht mehr missen und es ist der Grund, dass ich nicht auf MP2 umsteige.
     
    • Like Like x 1
  4. Ichus

    Ichus New Member

    Joined:
    December 10, 2018
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    Germany Germany
    Hallo Ecki,
    juhuuu, ich freu mich sehr über Deine Antwort. Das werde ich testen :)
    Ich bastle seit 6 Wochen an dem Thema, mit verschiedenen Displays und komme nicht so weit wie ich es gerne hätte.
    Ich werde berichten.
    Dank Dir !!!
     
Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

    The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

    In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

             

  • Support MediaPortal!

    The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

    Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!