home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Installatie en Configuratie
Niewe gebruiker met wat problemen
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="lomperd" data-source="post: 801391" data-attributes="member: 116205"><p> <ol> <li data-xf-list-type="ol">Voor mij maakt het niet zoveel uit waar mijn video/muziek etc. staat, hoe kan ik dit binnen dit programma allemaal bij elkaar gooien en alles door elkaar heen afspelen? Ik heb wel gezien dat er iets van een database wordt bijgehouden, maar hoe gebruik ik die?<br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Ik heb ook iso bestanden, als ik deze open in mijn deamon tools dan kan ik de inhoud hiervan niet lezen, maar mijn PCH-C200 speelt deze wel probleemloos af. (maar over mijn PCH ben ik niet zo tevreden, die loopt steeds vast als ik een blueray/dvd/cd af wil spelen (zit blueray speler in))<br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Via remote desktop kan ik mijn PC overnemen met mijn android telefoon, maar de menustructuur van Mediaportal werkt hier niet lekker mee samen, het scrollen is nogal irritant, is hier een alternatief voor? De pijltjestoetsen onderaan voor volgende vorige pagina werken wel normaal.<br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Kan ik wanneer ik de blue-ray speler uit mijn PCH haal en deze in mijn PC stop ook bedienen vanuit Mediaportal? Zijn hier mogelijkheden voor te verzinnen waardoor dit goed zou kunnen werken?<br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Kan ik ook een menu item toevoegen voor uitzending gemist / rtl gemist etc.? Zou wel mooi zijn dit te kunnen gebruiken vanuit Mediaportal</li> </ol><p></p><p>antwoord op vraag 4:</p><p><a href="https://forum.team-mediaportal.com/codecs-externe-spelers-502/orginele-bluray-mediaportal-95273/" target="_blank">even puzzelen</a></p><p></p><p>antwoord op vraag 5:</p><p><a href="https://forum.team-mediaportal.com/onlinevideos-244/onlinevideos-0-33-19-09-2011-a-57467/" target="_blank">online video plugin</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lomperd, post: 801391, member: 116205"] [LIST=1] [*]Voor mij maakt het niet zoveel uit waar mijn video/muziek etc. staat, hoe kan ik dit binnen dit programma allemaal bij elkaar gooien en alles door elkaar heen afspelen? Ik heb wel gezien dat er iets van een database wordt bijgehouden, maar hoe gebruik ik die? [*]Ik heb ook iso bestanden, als ik deze open in mijn deamon tools dan kan ik de inhoud hiervan niet lezen, maar mijn PCH-C200 speelt deze wel probleemloos af. (maar over mijn PCH ben ik niet zo tevreden, die loopt steeds vast als ik een blueray/dvd/cd af wil spelen (zit blueray speler in)) [*]Via remote desktop kan ik mijn PC overnemen met mijn android telefoon, maar de menustructuur van Mediaportal werkt hier niet lekker mee samen, het scrollen is nogal irritant, is hier een alternatief voor? De pijltjestoetsen onderaan voor volgende vorige pagina werken wel normaal. [*]Kan ik wanneer ik de blue-ray speler uit mijn PCH haal en deze in mijn PC stop ook bedienen vanuit Mediaportal? Zijn hier mogelijkheden voor te verzinnen waardoor dit goed zou kunnen werken? [*]Kan ik ook een menu item toevoegen voor uitzending gemist / rtl gemist etc.? Zou wel mooi zijn dit te kunnen gebruiken vanuit Mediaportal [/LIST] antwoord op vraag 4: [url=https://forum.team-mediaportal.com/codecs-externe-spelers-502/orginele-bluray-mediaportal-95273/]even puzzelen[/url] antwoord op vraag 5: [url=https://forum.team-mediaportal.com/onlinevideos-244/onlinevideos-0-33-19-09-2011-a-57467/]online video plugin[/url] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Installatie en Configuratie
Niewe gebruiker met wat problemen
Contact us
RSS
Bottom