home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Algemene support
[OPGELOST] RTL4/5 HD SBS6 niet te kijken, blokken ruis etc. Ziggo 8888
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
Message
<blockquote data-quote="Lotsofjazz" data-source="post: 1098866" data-attributes="member: 64243"><p>OK, versterker verplaatst naar vlakbij de HTPC..EN DAT HELPT! Kanalen opnieuw gescanned en RTL4/5 HD SBS6 HD en NGC HD zijn nu weer 100%, en gelijk ook maar 30 nutteloze zenders er bij haha!</p><p></p><p>Blijkbaar pikte de coax kabel nogal wat ruis op onderweg van de versterker in de meterkast naar de HTPC (ongeveer 15 meter), ondanks dat het een relatief nieuwe kabel betreft van goede kwaliteit.</p><p></p><p>Ik had ooit de versterker van de HTPC verplaatst naar de meterkast op aanraden van mensen hier op het forum, toen ik vergelijkbare problemen had (lang geleden) gek genoeg hielp dat toen ook, maar op dat moment had ik net die nieuwe coax kabel getrokken.</p><p></p><p>In ieder geval bedankt voor het meedenken.</p><p></p><p>Marco[DOUBLEPOST=1410007177][/DOUBLEPOST]</p><p></p><p>Jaja, dat was van het punt in de meterkast rechtstreeks op de HTPC, zonder enige vertakking (ik gebruik de versterker alleen om het signaal te versterken naar m'n HTPC, en niet als splitter.. kan wel, want er zit nog een aansluiting voor een tweede TV op) Die kabel is waarschijnlijk alweer slechter aan het worden... Maargoed het is nu weer even opgelost, als het weer slechter wordt, dan wordt het tijd voor een nieuwe coaxkabel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lotsofjazz, post: 1098866, member: 64243"] OK, versterker verplaatst naar vlakbij de HTPC..EN DAT HELPT! Kanalen opnieuw gescanned en RTL4/5 HD SBS6 HD en NGC HD zijn nu weer 100%, en gelijk ook maar 30 nutteloze zenders er bij haha! Blijkbaar pikte de coax kabel nogal wat ruis op onderweg van de versterker in de meterkast naar de HTPC (ongeveer 15 meter), ondanks dat het een relatief nieuwe kabel betreft van goede kwaliteit. Ik had ooit de versterker van de HTPC verplaatst naar de meterkast op aanraden van mensen hier op het forum, toen ik vergelijkbare problemen had (lang geleden) gek genoeg hielp dat toen ook, maar op dat moment had ik net die nieuwe coax kabel getrokken. In ieder geval bedankt voor het meedenken. Marco[DOUBLEPOST=1410007177][/DOUBLEPOST] Jaja, dat was van het punt in de meterkast rechtstreeks op de HTPC, zonder enige vertakking (ik gebruik de versterker alleen om het signaal te versterken naar m'n HTPC, en niet als splitter.. kan wel, want er zit nog een aansluiting voor een tweede TV op) Die kabel is waarschijnlijk alweer slechter aan het worden... Maargoed het is nu weer even opgelost, als het weer slechter wordt, dan wordt het tijd voor een nieuwe coaxkabel. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Algemene support
[OPGELOST] RTL4/5 HD SBS6 niet te kijken, blokken ruis etc. Ziggo 8888
Contact us
RSS
Top
Bottom