Pas d'apercu video dans VideoEditor

Discussion in 'Regarder / Editer des Vidéos' started by domV, January 28, 2010.

1. domV

domV Portal Member

Ratings:
    +0 / 0
    Home Country:
    France France
    Bonsoir.
    J'ai plusieurs pb avec le plug in Video Editor:
    1)la fenetre d'aperçu reste noire lorsque j'ouvre un enregistrement TV (.TS). Est ce un pb de codec ? Je n'ai pas de pb en mode TV ni lecture video
    2)Certains enregistrements TV provoquent un plantage MP lorsque je lance la fonction de coupure pour supprimer les pub en manuel
    3)comment peut on renomer les séquences TV enregistrées ? MP stocke les enregistrements TV déclenchés manuelement sous le nom "Manual" avec le numéro de chaine si l'EPG n'est pas dispo. J'ai tenté de changer le nom du fichier TS et du XML associé (ainsi que le champ TITLE du XML) sous windows mais ça a l'air de perturber MP. Y a t'il un plug in pour renomer les enregistrements ?

Je n'ai pas trouvé de cas similaire dans le forum

je suis sous XP SP3 avec MP 1.0.2 et codec pack SAF 4.0 + codec H264 PDVD9
    Pentium 4HT 2.8G
    RAM 1.5Go
    HDD systeme 40Go
    HDD data 500Go
    Radeon HD3450 256Mo AGP (catalyst à jour) avec direct X 9
    Hauppauge WinTV-NOVA-T-500 (double tuner TNT)

Loading...

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice
  • About The Project

The vision of the MediaPortal project is to create a free open source media centre application, which supports all advanced media centre functions, and is accessible to all Windows users.

In reaching this goal we are working every day to make sure our software is one of the best.

• Support MediaPortal!

The team works very hard to make sure the community is running the best HTPC-software. We give away MediaPortal for free but hosting and software is not for us.

Care to support our work with a few bucks? We'd really appreciate it!