home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
Deutsches MediaPortal Forum
Hard- und Software rund um den HTPC
Hardware
TV-Karten
Scan Problem nach Aufrüstung DigitalDevice Karte [gelöst]
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
Message
<blockquote data-quote="midisol" data-source="post: 1033264" data-attributes="member: 128826"><p>Ich hatte den Server per Backup auf einen Stand vor Mediaportal gebracht und dann die Treiber für die Karten und Mediaportal neu installiert. Ich denke das dann auch die (??) SQL Datenbank gelöscht wird. Bin heute arbeiten und teste das morgen auch mal ohne CAM.</p><p>Danke Euch für die Infos</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="midisol, post: 1033264, member: 128826"] Ich hatte den Server per Backup auf einen Stand vor Mediaportal gebracht und dann die Treiber für die Karten und Mediaportal neu installiert. Ich denke das dann auch die (??) SQL Datenbank gelöscht wird. Bin heute arbeiten und teste das morgen auch mal ohne CAM. Danke Euch für die Infos [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
Deutsches MediaPortal Forum
Hard- und Software rund um den HTPC
Hardware
TV-Karten
Scan Problem nach Aufrüstung DigitalDevice Karte [gelöst]
Contact us
RSS
Top
Bottom