skin purevision HD (1 Viewer)

fred06

Portal Member
September 6, 2009
20
0
France France
Salut à tous.
J'ai installé et essayé de configurer au mieux cette skin que je trouve trés agréable (avant dernière version).
J'ai réussi à changer l'image de "séries TV" dans le dossier media pour qu'elle soit plus en relation avec mes séries.
J'ai tenté de faire de même avec "myfilms" mais sans résultat.
Comme je ne me souviens plus de comment j'ai fait, et oui j'avance à tâtons, si quelqu'un pouvait me donner une piste ce serait cool !!!
De plus pour mes clips vidéo, aucune image ne s'affiche bien que "Mvid_hover.png" soit présent dans le dossier media.

Users who are viewing this thread

Similar threads
OP Title Forum Replies Date
L [solved] Titanius Skin - Broken "My TV" Tile General Support 1
M.Hulot Skin Streamed MP: Anführungszeichen der Tagline entfernen? Allgemeines Supportforum 1
M StreamedMP skin MediaPortal 1 Skins 9
ge2301 MP2 - V2.4 MP2.4: New transparent view mode by skin settings MediaPortal 2 4
G 1.26.0 Errors when exiting Mediaportal GUI using StreamedMP 3.2.2.0 skin. StreamedMP 0
M MP2 - V2.3 The skin resource for screen 'RecordingsShowItems' seems to be broken General 4
Mainhattan Olli MP2 - V2.3 WMC Skin nach update auf MP2.3 Allgemeines Support- und Diskussionsforum 3
S Stiefmütterliche Unterstützung für Maussteuerung in MP (Titan Skin) Allgemeines Supportforum 14
Rob Hexenmeister Skin functions: What is available? General Support 7
Rob Hexenmeister Skinning Online Videos question OnlineVideos 2
Rob Hexenmeister Quick question - skinning MyPics General Support 7
ajs [Info] 0.7 Beta - MPExtended, WebMP, Bootstrap skin by ajs - Hard way MPExtended 627
S Touchscreen skin? MediaPortal 1 Talk 6
azzuro [fixed] 5011: Version label in Splash screen - pos, size from skin MediaPortal 1 61
catavolt [WiP] When changing theme in my skins, I always get this error message in logs MediaPortal 1 9
joecrow MultiShortcut Plugin (Uavailable) in DWHD skin General Support 58
V Skin With Menu Editor MediaPortal 1 Skins 13
wizard123 New Skin Template ? MediaPortal 2 8
Rob Hexenmeister [solved] Latest Media Handler - skinning buttons Fanart Handler 19
CyberSimian [solved] MP1-4976 Built-in skin variables for current date MediaPortal 1 8
Mr6686 [solved] Titan skin broken since update to 1.23 Installation, configuration support 6
doskabouter Skin question Skins and Plugins Installer (MPEI) 1
Y Titan Skin unter 1.23 nicht mehr so schön Allgemeines Supportforum 1
framug 1.22.0 BasicHome Editor settings for DefaultWide HD skin not kept when update 1.22 3
catavolt [solved] FanartHandler - Skin - Holiday and Spotlight support Fanart Handler 51