home
products
contribute
download
documentation
forum
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
All posts
Latest activity
Members
Registered members
Current visitors
Donate
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Search titles only
By:
Menu
Log in
Register
Navigation
Install the app
Install
More options
Contact us
Close Menu
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Installatie en Configuratie
TV-Vlaanderen
Contact us
RSS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="bzrty" data-source="post: 692544" data-attributes="member: 109144"><p>Hoi ik gebruik Mediaportal om sateliet-TV te kijken via TV-Vlaanderen, alle kanalen werken behalve:</p><p>- Discovery Channel</p><p>- Animal Planet</p><p>- Hustler tv</p><p>- National Geographic (deze werkt sinds n week wèl! nadat ik een complete herinstallatie van Win XP & Mediaportal heb gedaan)</p><p></p><p>Ik gebruik de originele Mediaguard-CAM van TV-Vlaanderen icm een Mantis-Based DVB-S2 PCI card van Azurewave (Twinhan)</p><p>De genoemde kanalen geven wel eventjes beeld gedurende 2 seconden vloeiend beeld dan 1 seconde storing. Dit blijft zich herhalen.</p><p></p><p>Als ik bij TV-server-Instellingen naar de vermelde kanalen ga kijken valt mij wel op dat de gedetailleerde Kanaal-eigenschappen iets anders zijn dan vermeld op de zenderlijst van TV-Vlaanderen ( <a href="http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Zenderlijst%20TV%20VLAANDEREN.pdf" target="_blank">http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Zenderlijst TV VLAANDEREN.pdf</a> )</p><p></p><p></p><p></p><p>Op de Standaard satelietontvanger werken deze zenders wel!</p><p>Iemand een oplossing? Of gelijkaardige problemen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bzrty, post: 692544, member: 109144"] Hoi ik gebruik Mediaportal om sateliet-TV te kijken via TV-Vlaanderen, alle kanalen werken behalve: - Discovery Channel - Animal Planet - Hustler tv - National Geographic (deze werkt sinds n week wèl! nadat ik een complete herinstallatie van Win XP & Mediaportal heb gedaan) Ik gebruik de originele Mediaguard-CAM van TV-Vlaanderen icm een Mantis-Based DVB-S2 PCI card van Azurewave (Twinhan) De genoemde kanalen geven wel eventjes beeld gedurende 2 seconden vloeiend beeld dan 1 seconde storing. Dit blijft zich herhalen. Als ik bij TV-server-Instellingen naar de vermelde kanalen ga kijken valt mij wel op dat de gedetailleerde Kanaal-eigenschappen iets anders zijn dan vermeld op de zenderlijst van TV-Vlaanderen ( [url]http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Zenderlijst%20TV%20VLAANDEREN.pdf[/url] ) Op de Standaard satelietontvanger werken deze zenders wel! Iemand een oplossing? Of gelijkaardige problemen? [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Post reply
Forums
Language specific support
Nederlandstalige MediaPortal ondersteuning
Installatie en Configuratie
TV-Vlaanderen
Contact us
RSS
Bottom