TVservice not running (1 Viewer)

K405

MP Donator
  • Premium Supporter
  • December 24, 2007
    58
    14
    Zoetermeer
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Beste MP medegebruikers,

    Ik ben nu zo'n 2 weken bezig met MP en om de een of andere reden is mijn TV Server installatie ontzettend breekbaar.. :(

    Als ik een clean Win 7 32 bit install doe en vervolgens MP 1.2.0 vers installeer dan kan ik gewoon TV kijken maar zodra ik maar iets wijzig in de TV codecs (bijvoorbeeld) dan kapt TVservice ermee. Ik start TVservice vervolgens weer via Task Manager > Services maar 2 tellen later dan stoptie weer.

    Het enige wat hierna nog helpt is een volledig verse installatie from scratch. :(

    Ik heb vanalles geprobeerd, De-installatie via de diverse uninstall opties etc. no way in hell dat TVservice gewoon blijft draaien. :(

    Ik weet wel dat je weinig kan met deze info en dat je in de logs moet kijken etc. maar daar kon ik geen directe aanleiding zien voor het crashen (?) van de TVservice.

    Ik maak gebruik van een softcam in de MDPlugin directory en heb 2 KNC ONE DVB-C Kaarten,

    Anyway, iemand met dezelfde ervaring? Enige tips misschien voor het snel terug zetten van een werkende installatie? Disk image van een werkende installatie?

    Bedankt voor het lezen en vriendelijke groet.

    (Verkeerde forum, excuus.)
     

    Furetto

    Moderator - Dutch Forums
    April 11, 2005
    664
    61
    50
    Brussels
    Home Country
    Belgium Belgium
    Is dat 1.2.0 Alpha of Beta ?

    Hier op NL forum zitten geen developers of leden van de testgroep. Zulke specifieke problemen zullen hier dan ook waarschijnlijk geen oplossing krijgen. Het beste wat je kan doen is zorgen dat je Systeem Specificaties zo volledig mogelijk ingevuld zijn en dan logs aanmaken en die posten op het Engelse gedeelte.
     

    loendersloot

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • March 7, 2008
    56
    16
    Groningen (The Netherlands)
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Anyway, iemand met dezelfde ervaring? Enige tips misschien voor het snel terug zetten van een werkende installatie? Disk image van een werkende installatie?

    Ik gebruik hier zelf Arconis True Image voor.

    Wat je ook nog kunt proberen, ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad en ben overgestapt naar 4TheRecord: Argus tvserver.

    Of wat ik in het begin heb gedaan is bij je service kijken en dan is er ergens een tabblad (ik kan het hier zo niet zien, aangezien ik linux draai), waar je kunt kiezen wat er moet gebeuren na een fail qua opstarten van je tvservice. Dit kun je tot 3 maal toe instellen.
    Dit houdt dus in dat als hij failt hij opnieuw gestart wordt.
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom