Unable to playback bij youtube.fm plugin (1 Viewer)

patrickkrst

Portal Member
October 1, 2012
21
2
31
Home Country
Netherlands Netherlands
Hoi allemaal.

Ik krijg het niet voor elkaar om bij youtube.fm ook nog maar een video aan t draaien te krijgen.
heb LAV, SAF en flv splitter geinstalleerd. setting aangepast in media portal config maar nog altijd geen resultaat.
Iemand enig idee wat er mis gaat en hoe dit op te lossen is?

Furetto

Moderator - Dutch Forums
April 11, 2005
664
61
48
Brussels
Home Country
Belgium Belgium
In het engelse Youtube.fm forum wordt er melding gemaakt dat deze plugin voor veel mensen niet goed werkt. Vermoedelijk het gevolg van veranderingen op Youtube zelf. Referentie: https://forum.team-mediaportal.com/...music-videos-updated-11-09-2012.49148/page-64

Kijk eens of andere websites wél werken in de Onlinevideos plugin. Indien dat het geval is, dan werkt je setup zoals het moet en ligt het probleem aan de plugin. Dan is het even wachten op een update.

patrickkrst

Portal Member
October 1, 2012
21
2
31
Home Country
Netherlands Netherlands
Bedankt voor je reactie.
Dan vermoed ik dat het probleem bij de plugin ligt, onlinevideos werkt naar behoren

Last edited:

Users who are viewing this thread

Similar threads

Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer dan een jaar duren voordat mediaportal 2 meer te bieden heeft dan 1.11. Mediaportal 1.11 met een goede skin, zoals StreamedMP, en je bent voor een lange periode weer toekomstproof.
Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer...
Ik draai nog 1.7 op mijn Win 7 HTPC, vanwege tijd (en motivatie) gebrek geen upgrades uitgevoerd omdat de ervaring leert er altijd...
Replies
2
Views
4K
Naja , na bovenstaande acties begon eergisteren het gelazer alweer, ik heb nu ook de korte kabels tussen versterker en Digital everywhere coax en tussen de versterker en wand contact door ook vervangen door degelijke Hirschmann coax kabels, dus nu zijn ALLE kabels coax Hirschmann kabels, en nu is het eindelijk ECHT opgelost! Bij het...
Naja , na bovenstaande acties begon eergisteren het gelazer alweer, ik heb nu ook de korte kabels tussen versterker en Digital...
Hoi, Sinds een week of 3-4 zijn de zenders RTL4 HD, RTL5 HD en SBS6 niet meer naar te lijken bij mij. Ook Discovery HD heeft hier...
Replies
9
Views
3K
Of gebruik 'Windows Key + X', dan 'A' vanaf je desktop en je hebt je command prompt met admin rechten :)
Of gebruik 'Windows Key + X', dan 'A' vanaf je desktop en je hebt je command prompt met admin rechten :)
Hallo, Ik heb mediaportal op een windows 8.1 OS geinstalleerd. Ik heb een Anysee E30 D DVBC en T tuner en gebruik Digitenne...
Replies
3
Views
1K
Ik wordt wanhopig... Ben al 2 weken bezig om MP werkend te krijgen. Vele forums afgezocht. van alles geprobeerd. zonder resultaat. Ben hier 2 jaar geleden ook mee bezig geweest, nu poging 2. Alles weer er weer vanaf gehaald en opnieuw begonnen. Stap 1: Driver Anysee geïnstalleerd (-drivers-anyseeDriver_Setup_CNO_20120309)...
Ik wordt wanhopig... Ben al 2 weken bezig om MP werkend te krijgen. Vele forums afgezocht. van alles geprobeerd. zonder resultaat...
Ik wordt wanhopig... Ben al 2 weken bezig om MP werkend te krijgen. Vele forums afgezocht. van alles geprobeerd. zonder resultaat...
Replies
0
Views
952
Hi doskabouter, ik zie net dat consumenten24 helemaal niet meer bestaat.. Ik keek het eerder regelmatig, en maakte ook met regelmatig gebruik van de uitzending gemist optie.. Maar de zender is er in het kader van bezuinigingen mee opgehouden.. Kassa is ook wel terug te kijken via uitzending gemist.. Deze site kan dus verwijderd worden!
Hi doskabouter, ik zie net dat consumenten24 helemaal niet meer bestaat.. Ik keek het eerder regelmatig, en maakte ook met...
Hoi allemaal, Consumenten24 gemist is er mee opgehouden, de url die ik eerst gebruikte word nu geredirect naar kassa.vara.nl Ik...
Replies
1
Views
1K
Top Bottom